    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polak za granica
    <5d529fc7$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Tue, 13 Aug 2019 16:39:50 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2019 o 13:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > To jest to miejsce, gdzie Shrek pisal ze nie wie kiedy zjechac na prawy
    > pas ?

    Nie wiem, nie czytałem Jego posta. Ale zjazd jest dobrze oznaczony...

    > Hm, trech mistrzow chyba nie spowodowaloby takiego korka.
    > Musi byc ich wiecej w ciagu tej godziny..

    Spokojnie wystarczy jeden taki mistrz.
    Tam są cztery pasy, dwa idą na A2 i dwa odbijają w prawo na S8. Taki
    mistrz zapierdziela skrajnym lewym i na ostatnich 100-200 metrach chce się
    wbić na "lewy" z S8 (czyli musi zmienić dwa pasy) na którym jest gęsto.
    Nie ma miejsca na zbytnie ceregiele i mistrz wyhamowuje prawy idący na A2
    i lewy idący na S8. Często są sytuacje, że mistrz staje okrakiem na polu
    między nitkami i czeka na litość.
    Takie wyhamowanie wystarczy aby za mistrzem utworzył się pełzający korek w
    którym auta zatrzymują się do zera - to jest specyfika dużego ruchu
    autostradowego.
    Praktycznie codziennie widzę tam takie akcje.

    > No, brak wyobrazni to raczej nie buractwo ...
    Lub, powinno być lub między brakiem a buractwem.

    TG