    From: Marek S <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Date: Mon, 23 Apr 2018 23:19:04 +0200

    W dniu 2018-04-23 o 22:42, Cavallino pisze:

    > Ale w googlach możesz wprowadzić punkt pośredni, albo przesunąć trasę i
    > zobaczyć ile jego zdaniem pojedziesz Twoim objazdem.
    > Jak tego nie zrobisz, to nie wiesz gdzie leży przyczyna, że Cię na niego
    > nie kieruje.

    Ale jak zrobić to na Androidzie? W aucie nie miałem laptopa.

    > W danym miejscu stoisz, ale może potem Ty pojedziesz, a na objeździe byś
    > stanął i to na dłużej.

    Nawigacja nie może przewidywać przyszłości. Owszem, może się zdarzyć, że
    dojdzie do stłuczki na tym odcinku ale raczej nie oczekiwałby takich
    zapowiedzi ze strony nawigacji. Zresztą jak długo jeżdżę tą trasą to
    jeszcze nigdy nie widziałem korka na tej objazdówce.

    > Google wiedziało o korku, pokazało wypadek?
    > A yanosik?

    Nie. Google pokazało beton do pewnego punktu a Yanosik na czerwono do
    tego samego punktu. Nie widziałem na mapach żadnej sygnalizacji wypadku.
    Tymczasem zator był taki, że ludzie wychodzili z aut. Google pokazały to
    bardziej adekwatnie.

    A na czas dojazdu nie spojrzałem :-(

    --
    Pozdrawiam,