    Subject: Re: Polećcie nawigację
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    From: Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    Date: Tue, 24 Apr 2018 08:10:41 +0200

    W dniu 2018-04-23 o 23:15, Cavallino pisze:

    > W starej mapie czerwona linia oznacza wolną jazdę, a nie totalny korek.
    > O to chodzi?

    W nawigacji HERE widziałem czerwoną linię w miejscu korka, ale ta linia
    była wyświetlana na przeciwnym pasie. Nawigacja wyznaczała drogę pasem
    bez czerwonej linii gdzie w rzeczywistości był korek a pas w przeciwną
    stronę pusty.
    To że wyznaczyła tam gdzie korek to jej nie mam za złe, bo ominąć się
    nie dało. Ale czas dojazdu był jak bez korka.
    Był dostęp do internetu, były włączone odpowiednie opcje.

    Robert