  • Data: 2018-04-25 14:59:32
    Temat: Re: Polećcie nawigację
    Od: Marek S <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.04.2018 o 22:36, Cavallino pisze:

    > Nic nie upadło, TMC nie musi oznaczać trasferu przez radio, obecnie
    > większość korzysta z transferu przez net, ale nadal z TMC.
    > Zadziwiająco dobre dane podaje.

    W cytowanym przeze mnie artykule napisali, że w PL tak nie jest. Po
    drugie, że aby to wykorzystać trzeba mieć specjalistyczny sprzęt. Po
    trzecie trzeba drogi abonament wykupić. Nawet jeśli to wszystko masz, to
    nie masz gwarancji, że system zadziała lepiej niż Naviexpert z
    promocyjnym abonamentem 69zł / rok. Więc jakoś słabo widzę atrakcyjność
    TMC.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek