eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoległem przy remoncie zacisku hamulcowego › Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !2.eu.feeder.erje.net!feed.usenet.farm!feeder3.usenet.farm!eternal-september.or
    g!feeder.eternal-september.org!news.eternal-september.org!.POSTED!not-for-mail
    From: PiteR <e...@f...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poległem przy remoncie zacisku hamulcowego
    Date: Mon, 17 Jul 2017 19:08:14 +0100
    Organization: vw watercooled
    Lines: 35
    Message-ID: <X...@l...net>
    References: <okg2e9$j4h$1@dont-email.me> <okga26$nrc$1@mx1.internetia.pl>
    <X...@l...net> <okghgj$55t$3@dont-email.me>
    <X...@l...net> <okh8tf$3rt$1@dont-email.me>
    Reply-To: e...@f...pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: mx02.eternal-september.org;
    posting-host="1ef0d3e5b85d7e76980f798791d5fbfc"; logging-data="3888";
    mail-complaints-to="a...@e...org";
    posting-account="U2FsdGVkX19my2vAXnqpytAVf+sbgG0Je5IHemQnaJ8="
    User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-Face: "r"sim{eScW"o8Ka|h(X+JF@)f;T;@'mP]nS':Y@FFozOBvOHM2uY;}(y&ui.;|qS7/l6]|5it*c8
    :HaPJRhd=L<3oz;0b}poAcK/<y"L>:bX`>qk:BNlt/A):fb*p(}wx~~v'}k[C1*hSVXU5V22v[#i^
    X1W>7a*J&W6)8Rk'.'PUyI?XC!3S15/"XAXR7O-)7ilQ*,zM82$*Ti$h|.zbum|
    Cancel-Lock: sha1:iB7Rh1kJKpYtUNwG60ZA1ZZ84nE=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610573
    [ ukryj nagłówki ]

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Tłoczek? Tłoczek świecił jak goły tyłek! Zero korozji.

    No to dlaczego cieżko wchodził? Czary? Próbowałeś bez uszczelek?
    Na goły metal wkręcić ręką? Może otwór się skrzywił.



    > Czy jest gdzies w sieci jakiś rysunek poglądowy jak to działa
    > taki zacisk połączony z ręcznym? Bo to jakaś magia czarna,
    > engineering from hell :-)

    Pewnie jest :)

    Jak się popatrzy na to przez dzień na stole to się zrozumie ;)

    Ślimak zawsze wypycha tłoczek. Tłoczek nigdy nie cofa się na gwincie za
    sprawą sprzęgła. Jak się samowyreguluje i dotknie do oporu to
    zaciągając ręczny kulki (jak z łożyska) jadą w górę bieżni i rozpychają
    ręczny. Oczywiście płyn też go może docisnąć do oporu.


    Tu jest filmik jak naprawiałem ten mechanizm w Passacie B4
    ale taki sam jest w B5 i B5.5


    https://www.youtube.com/watch?v=xvMuV7zBJUE
    https://www.youtube.com/watch?v=hC-w1DD5CqU


    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: