  • 41. Data: 2011-11-29 15:32:15
    Temat: Re: * Policję!
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Grejon waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > Idź se meliski zaparz albo sete walnij.

    Ochroniarz w Bierdonce ma zakaz spożywania alkoholu w godzinach pracy :)

  • 42. Data: 2011-11-29 15:33:19
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-29, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Może i jestem. Co ci do tego?

    A jak drzewo spadnie na droge, a jak bedzie wypadek, a jak zlapiesz gume
    to do kogo bedziesz mial pretensje?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 43. Data: 2011-11-29 15:33:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości
    > Siedzicie z 4CX250 całe dnie w godzinach pracy na PMSie biadoląc, jak to
    > źle że spóźniliście się 10 minut. To już nawet śmieszne nie jest.

    A co ja ci poradzę że co godzinę mam 10 minut przerwy?

    Marek

  • 44. Data: 2011-11-29 15:38:05
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    4CX250 waląc jednym palcem w klawisze napisał:

    > A co ja ci poradzę że co godzinę mam 10 minut przerwy?

    Przesrane przy tym azbeście :)

  • 45. Data: 2011-11-29 15:41:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 15:33, AZ pisze:

    > A jak drzewo spadnie na droge,

    Do Lasów Państwowych, że nie wycięli w porę próchna. (chyba, że padło od
    uderzenia pioruna, trudno.)

    > a jak bedzie wypadek

    Do debila, który go spowodował.

    > a jak zlapiesz gume

    Do siebie.

    > to do kogo bedziesz mial pretensje?

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 46. Data: 2011-11-29 15:43:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 14:38, Przemysław Czaja wrote:

    > Przesrane przy tym azbeście :)

    10/10 :D

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 47. Data: 2011-11-29 15:43:45
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Ochroniarz w Bierdonce ma zakaz spożywania alkoholu w godzinach pracy :)

    Eeee... bardziej w Sainsbury albo Tesco.

  • 48. Data: 2011-11-29 15:45:19
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 29/11/2011 14:43, Grejon wrote:

    > Eeee... bardziej w Sainsbury albo Tesco.

    Zawsze to lepsze, niż 10-minutowe przerwy na zmianę pieluchy Sherlocku. ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 49. Data: 2011-11-29 15:45:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-29, Grejon <g...@g...com> wrote:

    > Do Lasów Państwowych, że nie wycięli w porę próchna. (chyba, że padło od
    > uderzenia pioruna, trudno.)

    > Do debila, który go spowodował.

    > Do siebie.

    Kiedys pojmiesz, ze swiat nie jest tak przewidywalny jakbys chcial zeby
    byl. Troche dystansu, no chyba ze naprawde jestes niewolnikiem i
    dostajesz srogie baty za 10 minut spoznienia.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2011-11-29 15:48:12
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-11-29 15:45, kamil pisze:

    > Zawsze to lepsze, niż 10-minutowe przerwy na zmianę pieluchy Sherlocku. ;)

    Może i tak. W domu starców ani w żłobku nie pracowałem, więc wierzę ci
    na słowo.