  • 21. Data: 2013-07-05 09:16:15
    Temat: Re: Polityka tworcow AutMapy - zaskarzyc ?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Jul 2013, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Hello Gotfryd,

    > Nieco? Trzykrotnie (pi razy oko).

    OK, ok, uwzględniałem już "dopłatę do aktualizacji" *oraz*
    opłatę za roczną subskrypcję, czyli jak kto woli podwójną opłatę
    za subskrypcję.

    > A ja nie bardzo. W wersji PDA nawet ta ogryziona, miesięczna licencja
    > wystarczy do aktualizacji i potem spokojnego używania - nie masz
    > dostępu do nowych map ale używać normalnie nawigacji można.
    > W wersji androidowej nawigacji po upływie licencji niet :(

    A widzisz, tego ostatniego nawet nie wiedziałem.
    To też nie rozumiem skargi.

    pzdr, Gotfryd

  • 22. Data: 2013-07-05 10:01:55
    Od: "TW Dziobak" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Tomek" napisał

    > i gdzie tutaj uczciwosc ?

    Jakoś mi się uczciwość z twarzą lektora AM nie kojarzy.
    Używam Garmina z wieczną aktualizacją i to mi wystarcza żeby ścierpieć jego
    wszystkie niedoróbki w Polsce.

    Pomijam niewspieranie Automapy na Larka "bo na Larka najczęściej kradna
    AM" - takie było oswiadczenie producenta parę lat temu.
    To tak jakby NFZ napisał : " nie leczymy penisów bo nimi najczęściej gwałcą"

    pozdrawiam

    Pieszy

  • 23. Data: 2013-07-05 17:48:36
    Temat: Re: Polityka tworcow A... - zaskarzyc ?
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Polecam UMP-pcPL.

    Masz na czym ją puścić ? Czymś takim jak A...

  • 24. Data: 2013-07-06 01:41:51
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-05 17:48, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Masz na czym ją puścić ? Czymś takim jak A...

    Zrenderowana chodzi na dowolnym urządzeniu z Javą, np. komórce przy
    użyciu trekbuddy. Natomiast wektorowo działa pod Androidem na tablecie 7".

  • 25. Data: 2013-07-06 04:51:58
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Fri, 5 Jul 2013 17:48:36 +0200, John Kołalsky napisał(a):

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Masz na czym ją puścić ? Czymś takim jak A...

    Nie żebym reklamował produkt ale Yanosik także korzysta z UMP-pcPL, obecna
    wersja tylko w wersji wektorowej.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 26. Data: 2013-07-06 11:15:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 4 Jul 2013 23:33:44 +0200, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Nieco? Trzykrotnie (pi razy oko).

    Nie calkiem. Kupujesz nowa PL za 229zl i masz subskrypcje na rok.

    Ugrade 2 lata do starej kosztuje 139zl i dziala 13mc

    J.

  • 27. Data: 2013-07-06 13:13:01
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Zrenderowana chodzi na dowolnym urządzeniu z Javą, np. komórce przy użyciu
    > trekbuddy. Natomiast wektorowo działa pod Androidem na tablecie 7".

    Czyli nie masz możliwości pokazania tej mapy tak, jak robi to A..a.

  • 28. Data: 2013-07-06 15:41:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 06 Jul 2013 01:41:51 +0200, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
    > Zrenderowana chodzi na dowolnym urządzeniu z Javą, np. komórce przy
    > użyciu trekbuddy.

    Pokazuje, ale nie nawiguje, wiec to w zasadzie NTG.

    >Natomiast wektorowo działa pod Androidem na tablecie 7".

    Co z tego ze mapa moze i dobra, skoro OSMAnd kiepski :-)

    J.

  • 29. Data: 2013-07-08 07:19:13
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    > Ale to są różne produkty, z różną polityką. A przede wszystkim - na
    > całkiem różnym stopniu rozwoju. AM na Androida to wersja BETA!

    Szkoda że każą sobie tyle płacić za tą betę.

    pozdr.

  • 30. Data: 2013-07-08 10:05:36
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@n...com>

    W dniu 2013-07-06 13:13, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Tomasz Wójtowicz" <s...@n...com>

    > Czyli nie masz możliwości pokazania tej mapy tak, jak robi to A..a.

    To znaczy jak?