    From: "szufela" <b...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Date: Sun, 7 Apr 2013 17:22:39 +0200
    <kjputi$4ke$2@dont-email.me> <kjq060$3up$1@node1.news.atman.pl>
    <kjq1og$akj$1@mx1.internetia.pl> <kjq265$5uk$1@node1.news.atman.pl>
    <kjq7gv$t4b$1@mx1.internetia.pl>

    > Takie zdarzenia są medialne, więc skoro szybko szukając nie znalazłeś
    > nowszych to imo świadczy o tym, że nie ma ich tak dużo.

    Nie szukalem zadnych nowych na szybko tylko po slowie kluczu.
    Kazde zdarzenie moze byc medialne jesli ktos bedzie mial chec te media
    powiadomic.

    > Nawet 333 takie zdarzenia przez ostatnie 5 lat to mało. Mówimy o kraju z
    > blisko 40 milionami ludzi, więc to by się nadal aproksymowało do "nie
    > zdarza się".

    Np. kazde z tych tylko w Wawie
    http://bi.gazeta.pl/im/6d/dc/ce/z13556845P.jpg?previ
    ew=1
    Jestem przekonany, ze kolejne setki zdarzen typu "wyskakuj z kasy w bramie"
    w ogole nie jest odnotowana
    tak jak moje, wiec...

    > To, ze w prawie każdym losowaniu ktoś wygrywa w lotka dużo kasy nie
    > znaczy, że powinieneś zacząć się zastanawiać co zrobić z tymi pieniędzmi.

    ...pomylila ci sie skala wielkosci, nie wskazujac juz na idiotyzm
    porownania.

    > Dokładnie tak samo to, że raz na jakiś czas ktoś zostanie obrażony, opluty
    > czy zabity nie znaczy, że powinno cię to jakoś kłopotać - chyba, że
    > uważasz paranoję za coś dobrego.

    To uwazaj bo mozesz nagle zostac paranoikiem, gdy sytuacja zacznie dotyczyc
    ciebie lub twojej rodziny. No chyba, ze to dla ciebie zaden klopot :)

    > To kiedy będzie dla ciebie bezpiecznie?

    Jak wygram w totka :), ale nie ja zaczalem te dyskusje i nie widze sensu jej
    kontynuowania bo to do niczego nie prowadzi. Ja wiem jak mam sie zachowac,
    szkoda tylko spoleczenstwo wyrasta na totalne cioty.

    sz.