  • 1. Data: 2013-04-04 20:05:34
    Temat: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Taka przestroga na takie pomysły przygłupów.

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/798113,polowa
    nie-na-kolizje-przed-marketem-zobacz-jak-wyludzali,i
    d,t.html
    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 2. Data: 2013-04-04 21:14:19
    Temat: Re: Polowanie na kolizję przed marketem.
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Krzysztof 45 pisze tak:

    > Taka przestroga na takie pomysły przygłupów.

    powinien od razu dostać działę za zbyt szybką jazdę

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-04-04 21:26:54
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Taka przestroga na takie pomysły przygłupów.

    Trzeba miec chyba 1 szara komorke (ktora ma zajebiste melodyjki;-)) zeby
    odstawiac takie numery pod okiem kamer. Daj Boze, zeby nie dostali
    "zawiasow".

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 4. Data: 2013-04-04 21:44:03
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-04 21:26, Pawel O'Pajak pisze:
    > Powitanko,

    > Trzeba miec chyba 1 szara komorke (ktora ma zajebiste melodyjki;-)) zeby
    > odstawiac takie numery pod okiem kamer. Daj Boze, zeby nie dostali
    > "zawiasow".

    Powinni bezwzględnie dostać to, co im życzą w komentarzach pod artykułem.

    np. jeden z nich

    "Właśnie zaczęła się wiosna, a Włochaty i Parówa szukają nowych
    dziewczyn do celi na lato. Zostaną przeorani, powybijają im zęby, żeby
    odgryźć nie mogli. A wszystko za to, że mogli zabić rodzinę z małym
    dzieckiem."

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 5. Data: 2013-04-04 22:11:49
    Od: tá´Ź

    Krzysztof 45 wrote:

> [...]
    > dziewczyn do celi na lato. Zostaną przeorani, powybijają im zęby, żeby
    > odgryźć nie mogli. A wszystko za to, że mogli zabić rodzinę z małym

    A jakby ta rodzina miała duże dziecko, to by robiło jakąś różnicę?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 6. Data: 2013-04-04 22:19:09
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-04-04 22:11, t? pisze:

    > A jakby ta rodzina miała duże dziecko, to by robiło jakąś różnicę?

    Tak.
    Wysiadło by takie duże dziecko i skuło tak ryj temu debilowi że by go
    matka nie poznała.

    --
    Krzysiek
    www.zmieleni.pl

  • 7. Data: 2013-04-04 22:22:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 22:19:09 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
    napisał:

    > Tak.
    > Wysiadło by takie duże dziecko i skuło tak ryj temu debilowi że by go
    > matka nie poznała.

    A potem mamusia latałaby płakać, że jej syneczek dostał 15 lat bez
    zawiasów a taki grzeczny był.

    ciekawe skąd tu tylu troglodytów?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 8. Data: 2013-04-04 22:22:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    tᴏ wrote:

    > A jakby ta rodzina miała duże dziecko, to by robiło jakąś różnicę?

    no wiadomo dla bandziorów to straszliwa różnica...

    taki pokręcony kodeks krzywej moralności...

  • 9. Data: 2013-04-04 22:26:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto] wrote:
    > Taka przestroga na takie pomysły przygłupów.
    >
    > http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/798113,polowa
    nie-na-kolizje-przed-marketem-zobacz-jak-wyludzali,i
    d,t.html

    tak swoją droga to się dziwię że Policja która tam przyjechała nie miał
    grama wątpliwości widząc stan zmasakrowanego samochodu. Raczej jadąc 30km/h
    cieżko zrobić to co sie stało. Ono poprostu staranowali ten samochód.

  • 10. Data: 2013-04-04 22:32:15
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 22:22, masti pisze:

    > A potem mamusia latałaby płakać, że jej syneczek dostał 15 lat bez
    > zawiasów a taki grzeczny był.
    >
    > ciekawe skąd tu tylu troglodytów?

    Usenetowa elyta ;)