  • 1. Data: 2012-12-29 15:00:13
    Temat: Polsat satelitarny
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    Posiadam abonament cyfrowego Polsatu wraz z dekoderem i aktywną kartą. Czy
    kupując drugi dekoder będę mógł oglądać programy na nim TV zmieniając
    jedynie kartę z mojego do tego drugiego?
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-12-29 15:41:46
    Temat: Re: Polsat satelitarny
    Od: sat_diver <s...@s...info>

    Nastał dzień 2012-12-29 15:00, Jacek Maciejewski donosi, że:
> [...]
    > kupując drugi dekoder będę mógł oglądać programy na nim TV zmieniając
    > jedynie kartę z mojego do tego drugiego?

    Nie - Polsat paruje karty z dekoderem.
    Takie rzeczy TYLKO w Cyfrze+ i TnK/SmartHD

  • 3. Data: 2012-12-29 18:36:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 29 Dec 2012 15:41:46 +0100, sat_diver napisał(a):

    > Nie - Polsat paruje karty z dekoderem.
    > Takie rzeczy TYLKO w Cyfrze+ i TnK/SmartHD

    Dzięki. Z tego wynika że te dekodery na rynku wtórnym raczej nie mają
    wartości.
    --
    Jacek

  • 4. Data: 2012-12-30 08:46:53
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 29.12.2012 18:36, Jacek Maciejewski pisze:

    > Dzięki. Z tego wynika że te dekodery na rynku wtórnym raczej nie mają
    > wartości.
    bez przesady. jak masz ten mały model, który ma zewnętrzny zasilacz -
    chętnie go odkupie.
    :)

    ToMasz

  • 5. Data: 2012-12-30 10:41:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 30 grudnia 2012 08:46:53 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > bez przesady. jak masz ten mały model, który ma zewnętrzny zasilacz -
    >
    > chętnie go odkupie.
    A tak z ciekawości- do czego on się może przydać?
    http://www.cyfrowypolsat.pl/oferta/telewizja-cyfrowa
    /dekoder_mini_parametry_techniczne.cp
    Leży taki u mnie w garażu i sie kurzy.

  • 6. Data: 2012-12-30 12:07:38
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 30 Dec 2012 08:46:53 +0100, ToMasz napisał(a):

    > bez przesady. jak masz ten mały model, który ma zewnętrzny zasilacz -
    > chętnie go odkupie.
    > :)

    A niestety, mój jest większy. Masz jakiś pomysł do czego można go
    wykorzystać? Nie cierpię wyrzucać sprawnej elektroniki.
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2012-12-30 17:42:56
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.12.2012 12:07, Jacek Maciejewski pisze:

    > A niestety, mój jest większy. Masz jakiś pomysł do czego można go
    > wykorzystać? Nie cierpię wyrzucać sprawnej elektroniki.
    ja z takich małych wykorzystuje zasilacze. Można je kupić nawet za 10zł!
    Zasilacz ma atest na prace non stop pod napięciem, mało tego,
    przetestowany przez dwa lata!
    ToMasz

    PS
    http://tablica.pl/oferta/zasilacz-do-polsatu-cyfrowe
    go-ID1OgzP.html#cec9659f84;r:6;s:

  • 8. Data: 2012-12-30 19:25:08
    Od: K <...@...c>

    W dniu 30.12.2012 17:42, ToMasz pisze:

    > ja z takich małych wykorzystuje zasilacze. Można je kupić nawet za 10zł!
    > Zasilacz ma atest na prace non stop pod napięciem, mało tego,
> [...]

    patrz, a mi kilka lat temu po kilku miesiacach padl wlasnie zasilacz.

  • 9. Data: 2012-12-30 23:53:23
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.12.2012 19:25, K pisze:

    go-ID1OgzP.html#cec9659f84;r:6;s:

    > patrz, a mi kilka lat temu po kilku miesiacach padl wlasnie zasilacz.
    nawet mnie nie strasz. ja takim chcę zasilić instalacje oświetleniową na
    paskach z diodkami.
    a od lutego Cyfrowy polsat... z dekoderem HD6000

    ToMasz

  • 10. Data: 2012-12-31 00:39:21
    Od: Wmak <4...@u...narkive.com>

    Mam w kuchni radio samochodowe wmontowane w szafkę.
    Przez kilka lat napędzałem zasilaczem chyba od skanera 12V/1.25A - aż padł.
    Wymieniłem na zasilacz 12V/1.5A (China) chyba od dekodera eNki - nie wyciągany
    nigdy z gniazda wysiadł po chyba 2 latach.
    Ten dał się rozpołowić, po wymianie jednego niedużego kondensatora elektrolitycznego
    ożył
    I po związaniu "trytytką" dalej funkcjonuje .
    Podobny zasilacz wtyczkowy od modemu kablowego WiFi z UPC marki Thomson po niecałym
    roku pracy przestał stabilizować 12V i zaczął dawać ok 16V (na luzie) i w rezultacie
    ubił modem - wymienili modem, zasilacz do kosza.
    W robocie naprawiałem różne kilkuamperowe zasilacze - zawsze tracił pojemność ten
    sam
    (funkcjonalnie) kondensator (rzędu 22-47mikroF) po pierwotnej stronie przetwornicy z
    którego było brane napięcie dla jej stabilizatora.
    Wymiana, najlepiej na "low ESR / 105 st", tej samej lub dwukrotnie większej
    pojemności przedłużało zasilaczom życie na kolejnych kilka lat.