  • 1. Data: 2009-05-05 07:09:15
    Temat: Pomoc potrzebna - Policja
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    Od kilku tygodni policjanci z Lęborka na Pomorzu próbują dopaść
    motocyklistę, który szaleje motorem na brytyjskich numerach.

    Najbardziej lubi jazdę na jednym kole.

    Dostajemy sygnały od mieszkańców Małoszyc i POgorzelic o motocykliście,
    który stważa zagrożenie m.in. na krajówej 6 - mówi oficer prasowy lęborskiej
    Policji.

    Lęborska policja wciąż opracowuje sposoby, jak dopaść motocyklowego pirata.

    Wszytkich motocyklistów którzy mogą pomóc proszę o kotakt z Komendą
    Powiatową Policji w Lęborku Lębork, ul. Toruńska 5 tel. (0 59) 863 49-00.

    DM

    K1300R

  • 2. Data: 2009-05-05 07:20:42
    Temat: Re: Pomoc potrzebna - Policja
    Od: "Ireneusz Dyła" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Użytkownik "Darek Mroz" napisał w wiadomości

    > Wszytkich motocyklistów którzy mogą pomóc proszę o kotakt z Komendą
    > Powiatową Policji w Lęborku Lębork, ul. Toruńska 5 tel. (0 59) 863 49-00.
    >
    > DM
    >
    > K1300R

    Nie wierze, że mozna mieć taki taki motocykl i pisać takie posty ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 3. Data: 2009-05-05 07:31:29
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Ireneusz Dyła pisze:

    > Nie wierze, że mozna mieć taki taki motocykl i pisać takie posty ;-)

    mozna:

    http://allegro.pl/search.php?string=bmw&cat_no_limit
    =1&category=1061&category=16218

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-05-05 07:36:58
    Od: m...@o...pl

    On 5 Maj, 09:31, Arni <a...@N...spam> wrote:

    > mozna:
    >
    > http://allegro.pl/search.php?string=bmw&cat_no_limit
    =1&category=1061&...

    Chyba raczej nie,K1,3R za nowy jest,może mieć co najwyżej fotkę z
    katalogu:-)

    Monster

  • 5. Data: 2009-05-05 07:50:17
    Od: Arni <a...@N...spam>

    m...@o...pl pisze:

    =1&category=1061&...

    > Chyba raczej nie,K1,3R za nowy jest,może mieć co najwyżej fotkę z
    > katalogu:-)

    no ale target mniej wiecej z tego przedziału wiekowego :)

  • 6. Data: 2009-05-05 07:54:09
    Od: Lama <l...@l...cc>

    Darek Mroz pisze:
> [...]
    > Wszytkich motocyklistów którzy mogą pomóc proszę o kotakt z Komendą
    > Powiatową Policji w Lęborku Lębork, ul. Toruńska 5 tel. (0 59) 863 49-00.

    Tak, tak ! widziałem go jak parkował na zakazie w Lęborku ! W dodatku na
    jednym kole, to było przerażające i strasznie niebezpieczne. Ale nie
    mogę zadzwonić na podany numer, bo nie jestem motocyklistą (tzn
    Prawdziwym Motocyklistą).

    --
    Lama
    Puzzle poskładane !

  • 7. Data: 2009-05-05 07:58:30
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >

    > Wszytkich motocyklistów którzy mogą pomóc proszę o kotakt z Komendą
    > Powiatową Policji w Lęborku Lębork, ul. Toruńska 5 tel. (0 59) 863 49-00.
    To ja. przyznaje sie.
    A teraz ic juz sobie.

    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6

  • 8. Data: 2009-05-05 08:12:31
    Od: "mazdah" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Darek Mroz" <D...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Lęborska policja wciąż opracowuje sposoby, jak dopaść motocyklowego
    > pirata.

    Jesl nie zatrzymuje się do kontroli to ja bym proponowal puscic mu seryjke z
    kalasza w plecy, ostatnio podziałało.

  • 9. Data: 2009-05-05 08:23:37
    Od: kubek <k...@i...pl>

    On 5 Maj, 09:09, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Wszytkich motocyklistów którzy mogą pomóc proszę o kotakt z Komendą
    > Powiatową Policji w Lęborku Lębork, ul. Toruńska 5 tel. (0 59) 863 49-00.

    Stary czy moglbys mi wyjasnic Co Toba kieruje?

  • 10. Data: 2009-05-05 08:46:18
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    kubek pisze:

    > Stary czy moglbys mi wyjasnic Co Toba kieruje?

    W zestawie z buma dostal niemiecka praworzadnosc.

    KJ