  • 11. Data: 2009-12-29 21:58:18
    Temat: Re: Pomocy z wezykami!
    Od: Michał V-R <m...@o...pl>

    > Mam jakas (chyba ta sama) i tak studiuje ja.
    >
    > W termostacie pod czujnikiem dla wiatraka masz wezyk
    pod termostatem masz czujnik do temperatury silnika(to co ci pokazuje na
    zegarach, do wiatraka czujnik jest w chlodnicy), pamietaj, ze masz maly
    i duzy obieg
    - opisany jest
    > jako "Carburetor inlet hose" - czyli wlot chlodziwa do gaznikow do
    > grzania ich (lewy patrząc od tyłu moto, prawy to wylot).
    zgadza sie, ale pod warunkiem, ze wlot tego plynu w gaznikach znajduje
    sie w gaznikach na srodku wysokosci krucciow ssacych

    Dalej,
    > poniżej korka w obudowie termostatu jest drugi wężyk "Reservoir tank
    > hose" - czyli przelew do zbiorniczka chłodziwa - to jest ten długi
    > chyba, znalazłem w diagramie też "Reservoir tank over flow hose" idący
    > pod moto czyli na ziemie - to chyba ten krótki od zbiorniczka.
    tak, ten od dolu zbiornika

    > Więc mamy załatwione dwa od zbiorniczka chłodziwa, z gaźnika tylko
    > jeden - czy aby drugi wychodzący nie pasuje do wlotu w chłodnicy?
    pytanie gdzie on jest, na kazdy gaznik w sam gaznik, czy tylko dwie
    rurki pomiedzy gaznikami u gory

    > A to cuś na przewodach od airboxa to zbiorniczek na syf z owego (wode,
    > olej) i raz na jakiś czas powinno się zlać z niego syf.

    to juz inna bajka
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200