  • 1. Data: 2009-12-28 10:46:34
    Temat: Szuka sie motocykla.
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Witam.
    Dla mlodego kierowcy.
    Typ moto to naked lub (brrr) sport/turystyk.
    Kasa to max do 5kzl.
    Wstepne typy to bandit 400,600,xj600,cb500 i podobne.
    GS500 odpada bez dyskusji.
    Gdyby ktos mial cos w tym stylu pewnego to prosze o info.

    --
    Pozdrawiam.
    Zapek

  • 2. Data: 2009-12-28 14:45:48
    Temat: Re: Szuka sie motocykla.
    Od: goman <t...@i...pl>

    a gpz sie nada??
    znam pewny egzemplarz - wielkopolska

    --
    goman
    VFR800

  • 3. Data: 2009-12-28 14:52:20
    Od: "Zapek" <z...@k...pl>

    Uzytkownik "goman" <t...@i...pl> napisal
    >a gpz sie nada??
    > znam pewny egzemplarz - wielkopolska

    GPZ -tez moze da sie przekonac.
    Aczkolwiek mialem osobiscie gpx i wiem czego mozna sie spodziewac...
    Poprosze o info na priv.

    --
    Zapek
    xr600r

  • 4. Data: 2009-12-28 15:12:41
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2009-12-28 15:52, Zapek pisze:

    > GPZ -tez moze da sie przekonac.
    > Aczkolwiek mialem osobiscie gpx i wiem czego mozna sie spodziewac...
    > Poprosze o info na priv.

    Spoko - GPZ ma tylko 2 cylindry wiec i zaworow mniej :D

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 5. Data: 2009-12-28 15:44:18
    Od: "Jaro" <j...@m...com>

    Rzuc mi tez jak mozesz jakies namiary.

    Pozdro
    Jaro

  • 6. Data: 2009-12-30 14:11:41
    Od: "Maxmotors.pl" <m...@g...com>

    > Wstepne typy to bandit 400,600,xj600,cb500 i podobne.

    Między Bandziorem 600 a XJ600 jest spora różnica, zresztą ciężko
    będzie z ładnym Banditem do 5tyś złotych.
    A może Kawasaki ER-5? Dwucylidrówka, całkiem ładny naked bike

  • 7. Data: 2009-12-31 10:33:32
    Od: Maciej Litwiniuk <m...@l...net>

    Zapek wrote:
> [...]
    > Typ moto to naked lub (brrr) sport/turystyk.
    > Kasa to max do 5kzl.
    > Wstepne typy to bandit 400,600,xj600,cb500 i podobne.

    To i ja się bezczelnie podłącze. Z małą różnicą - GS500 może być,
    podobnie jak wspomniana ER5. I tylko z wielkopolski. Więc również - jak
    ktoś coś ma, bądź jakiś kontakt, chętnie przyjmę propozycję. Cena jw. -
    do 5k najchętniej.

    Z góry dziękuję,
    Maciej

  • 8. Data: 2009-12-31 14:52:19
    Od: Lech Karol Pawłaszek <i...@s...org>

    On 12/31/09 11:33 AM, Maciej Litwiniuk wrote:

> [...]
    > podobnie jak wspomniana ER5. I tylko z wielkopolski. Więc również - jak
    > ktoś coś ma, bądź jakiś kontakt, chętnie przyjmę propozycję. Cena jw. -

    :-) tak samo - GS500 może być. ER5 bardzo chętnie przyjmę. Chyba
    najchętniej nawet. Ja w zachodniopomorskim. Ale nie boję się jechać
    dalej po motura.

    Pozdrawiam,

    --
    Lech Karol Pawłaszek <ike>
    "You will never see me fall from grace" [KoRn]