  • Data: 2022-02-19 11:47:23
    Temat: Re: Pompa obiegowa CO zacięła się elektronicznie?
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.02.2022 19:27, Dawid Rutkowski wrote:
    > Mikrokontroler nie ma BOD.
    > Jak coś jest niedorobione, to krótkotrwałe spadki napięcia są fatalne.
    > Ale również bywają fatalne jak coś jest dorobione - nie ma nic gorszego ?

    Chodzi o Brown-out Detection/Brown Out Reset?

    Przeczytałem na ten temat tutaj -
    https://www.allaboutcircuits.com/technical-articles/
    what-is-brown-out-reset-microcontroller-prevent-fals
    e-power-down/

    I jak miałbym obstawiać to wiele wskazuje że to właśnie to. Dzięki, nie
    jestem elektronikiem nie wiedziałem o takich rzeczach.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz