  • Data: 2016-11-30 12:15:24
    Temat: Re: Pomysł na CR2032
    Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-11-30 o 08:39, Dariusz Dorochowicz pisze:

    > Też to biorę pod uwagę, chociaż podobna mi się tak średnio. To co siedzi
    > w środku takiej baterii nie jest raczej zbyt przyjazne, a i samo
    > podejście z kablami średnio może wyjść. Ale dzięki.

    Idziesz do ślusarza prosisz o wytoczenie walca 20mm średnicy
    o grubości 3,2mm z dziurą 3mm średnicy z mosiądzu oraz podtoczeniem
    w środku 16mm średnicy głębokości 1,7mm. Do tego toczysz
    z laminatu 1,5mm kółko średnicy 15,9mm z wybraniem miedzi
    dookoła na milimetr, który wklejasz w mosiądz po dolutowaniu
    kabelków. Roboty dla ślusarza na pół godziny.
    Za 50zł mogę wykonać i wysłać pod wskazany adres gotowca.
    --
    pzdr, j.r.