  • Data: 2016-11-30 14:15:08
    Temat: Re: Pomysł na CR2032
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 30 listopada 2016 08:35:24 UTC+1 użytkownik Dariusz Dorochowicz
    napisał:

    > Tak, ale może jest jakiś gotowiec albo przynajmniej coś rozsądniejszego?
    > Jakoś nie wydaje mi się, żeby nie było i tylko nie mogę z jakiegoś
    > powodu na to trafić.

    Weź taka bateryjke w rękę. Wpisz w google tokarz i nazwa Twojej miejscowośći.
    wybierz sobie takiego który ci sie podoba i zanieś mu te pastylke.

    Poproś aby wytoczył ci takie krążki o różnych średnicach które potem skleisz plecami.

    Zamkniesz sie w kwocie 50pln lub nawet mniej za 10 sztuk.

    Jak sie uprzesz i masz jakaś piłę i szlifierke to zrobisz takie coś sam w 2-3h.