    From: __Maciek <i...@c...org>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Pomysł na CR2032
    Date: Thu, 01 Dec 2016 02:43:17 +0100

    Tue, 29 Nov 2016 19:53:29 +0100 sundayman <s...@p...onet.pl>
    napisał:

    >ale to by musiał mieć jakąś kosmiczną drukarkę, bo jak to zrobi na
    >normalnej, z jakiegoś PET czy innego ABS to rozleci się toto za 2-gim
    >włożeniem :)

    Drukarka srukarka. ;-) Wytoczyć normalnie - styki mosiężne, izolator z
    jakiegoś tworzywa (np. POM) albo z grubszego tekstolitu. W razie braku
    tokarki, też jakoś z wykonaniem tych (raptem trzech) elementów można
    sobie poradzić. Pilniki jeszcze są na tym świecie.
    Jakbym ja miał coś takiego robić, to dorobił bym do tej pastylki
    jeszcze jakąś rękojeść, żeby wygodnie wkładać i wyciągać toto z
    gniazda.