    From: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.regionalne.wroclaw
    Subject: Re: Ponoć źle zaparkował samochód. [crosspost]
    Date: Mon, 21 Jan 2013 22:27:39 +0100

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 20:13:36 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > We Wrocławiu powstają straże obywatelskie by pilnować porządku po
    > zmroku, by gówniarze po browarach nie niszczyli placów zabaw dla dzieci
    > i nie było włamów do samochodów. Tylko po co te straże obywatelskie,
    > gdy mamy takich "amerykańckich kowbojów".
    >
    > http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QWgwD4hIeMA#!

    > Zacytuję kila komentarzy z w/w linka

    Dla odmiany ja zacytuję:

    "Na filmie strażnicy zatrzymują faceta, który podszywal się pod
    taksówkarza, nie chcial dobrowolnie poddac sie zatrzymaniu i zaczal burde.
    Nie placil podatkow i okradal spoleczenstwo.
    Wszyscy narzekacie na politykow, ale gdy zwykli obywatele oszukuja innych
    to wtedy jest ok???"

    "bo koles ktory wstawil demota nie dostalby tyle lajkow gdyby napisal ze
    straz zatrzymuje oszusta-taksowkarza,"

    A teraz odpowiedz mi na jedno bardzo ważne pytanie: czy masz w rodzinie
    kogoś z identyfikatorem 20040501?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl