  • 1. Data: 2013-01-21 20:13:36
    Temat: Ponoć źle zaparkował samochód. [crosspost]
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    We Wrocławiu powstają straże obywatelskie by pilnować porządku po
    zmroku, by gówniarze po browarach nie niszczyli placów zabaw dla dzieci
    i nie było włamów do samochodów. Tylko po co te straże obywatelskie,
    gdy mamy takich "amerykańckich kowbojów".

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded
    &v=QWgwD4hIeMA#!

    Zacytuję kila komentarzy z w/w linka

    "Strażnik miejski - jeszcze nie pies, a już nie człowiek"

    "Pierdolone miejskie skurwysyny, na miejscu tych ludzi gapiących się na
    to wyciągnął bym im pały które maja przypięte do paska i szybki wpierdal
    im spuścił !"

    "Polska policja i straż miejska to największe k*restwo w tym kraju,
    Żyjemy w czasach gdzie bardziej jest szanowany zawód prostytutki niż
    policjanta. Sama policja i straż miejska nauczyła nas nienawiści do
    munduru."

    "...czarne ścierwo złożone z życiowych nieudaczników..."

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 2. Data: 2013-01-21 22:27:39
    Temat: Re: Ponoć źle zaparkował samochód. [crosspost]
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 20:13:36 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

> [...]
    > i nie było włamów do samochodów. Tylko po co te straże obywatelskie,
    > gdy mamy takich "amerykańckich kowbojów".

    Dla odmiany ja zacytuję:

    "Na filmie strażnicy zatrzymują faceta, który podszywal się pod
    taksówkarza, nie chcial dobrowolnie poddac sie zatrzymaniu i zaczal burde.
    Nie placil podatkow i okradal spoleczenstwo.
    Wszyscy narzekacie na politykow, ale gdy zwykli obywatele oszukuja innych
    to wtedy jest ok???"

    "bo koles ktory wstawil demota nie dostalby tyle lajkow gdyby napisal ze
    straz zatrzymuje oszusta-taksowkarza,"

    A teraz odpowiedz mi na jedno bardzo ważne pytanie: czy masz w rodzinie
    kogoś z identyfikatorem 20040501?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2013-01-21 23:05:30
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-21 22:27, Borys Pogoreło pisze:
    > Dla odmiany ja zacytuję:

    Reakcja świadków i ludzi daje do myślenia.

    Z reszta ja o tym że tej "pożytecznej" formacji nie ma tam gdzie
    społeczeństwo ich oczekuje. Nie ma ich tam gdzie przed ich powstaniem
    pierdolili do czego będą powołani i gdzie ludzie będą ich patrole
    widywać. Nie ma ich w tych miejscach nigdy. A to co prezentują to mega
    żenada.

    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 4. Data: 2013-01-21 23:37:16
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:05:30 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > Reakcja świadków i ludzi daje do myślenia.

    Reakcja świadków i ludzi jest odpowiednia do szacunku, jakim się straż
    wiejska cieszy w społeczeństwie.

    Co nie zmienia faktu, że próbujesz manipulować. Następnym razem postaraj
    się bardziej.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 5. Data: 2013-01-21 23:43:56
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-21 23:37, Borys Pogoreło pisze:
    > Co nie zmienia faktu, że próbujesz manipulować.
    W którym momencie?
    --
    Krzysiek
    http://www.zmieleni.pl/

  • 6. Data: 2013-01-21 23:52:29
    Od: Hybki <k...@g...com>

    W dniu 2013-01-21 20:13, Krzysztof 45 pisze:
> [...]
    > i nie było włamów do samochodów. Tylko po co te straże obywatelskie,
    > gdy mamy takich "amerykańckich kowbojów".

    Brawo nieustraszeni pogromcy rencistów,
    premia i uścisk szefa.
    A że się troszeczkę zasapali? oj tam oj tam.
    Na kim mają trenować jak zima i babcie marchewek działkowych nie sprzedają
    w miejscach niedozwolonych.

  • 7. Data: 2013-01-22 14:54:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" napisał w wiadomości
    >http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedde
    d&v=QWgwD4hIeMA#!
    >Zacytuję kila komentarzy z w/w linka
    >"Strażnik miejski - jeszcze nie pies, a już nie człowiek"

    Ale i straznik moze miec ludzka twarz, jak ma dobrego szefa

    4325,_To_na_pewno_za_darmo___Straz_miejska_pomaga_od
    palic.html

    Ale aby tak bylo to prezydent musi miec 51% poparcia, a nie 80 :-)

    J.

  • 8. Data: 2013-01-22 21:26:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 21 Jan 2013 23:43:56 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > W którym momencie?

    Sugerując, że SM bije niewinnego staruszka, chociaż pod nosem masz opis
    sytuacji.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2013-01-23 19:23:43
    Od: Krzysztof 45 <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2013-01-22 21:26, Borys Pogoreło pisze:

    > Sugerując, że SM bije niewinnego staruszka, chociaż pod nosem masz opis
    > sytuacji.

    Bije? Staruszka? Opis?

    Gdzie Ty to widzisz?

    --