  • Data: 2009-05-29 20:27:53
    Temat: Re: Pop czy GO?
    Od: ToMasz <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F. pisze:

    > Ale ile wygadujesz, to jest pytanie :-)
    >
    > NOG wydaje sie tansze, ale ma brzydka ceche ze te rozne bonusy ktore
    > daja sa tylko na pewien czas. A potem pelna stawka.
    > Pop jest bardziej przejrzysta, tylko trzeba o pakietach pamietac.
    >
    > A w ogole teraz to roznice jakby coraz mniejsze ..
    >
    > I dobrze jest miec kogos z abonamentem, bo tak chyba najlepiej
    > doladowuje sie NOG.
    >

    > J.

    poto mam prepaida, bo gadam nieregularnie, taki biznes. teraz wygaduje
    pakiet (POP) 30 min w tydzień lub szybciej, tak wiec 100zł/5 miesiecy to
    w sam raz. tyle ze raz, pakiety są OK o ile właśnie nie trzeba kupić
    następnego, gdy niema na to czasu. Dwa, korcą mnie bonusy NOG. Moge swój
    telefon doładowac z telefonu z rachunkiem. czy wtedy, za doładowanie
    100zł dostane 100+10ZŁOTYCH plus 20% na rozmowy w orange?

    ToMasz