    From: "Karambol" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Poroblem z isrka w LC4
    Date: Wed, 21 Jan 2009 10:51:41 +0100
    Sender: m...@e...neoplus.adsl.tpnet.pl

    Użytkownik "szynszyll" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:gl6n5g$11f$1@inews.gazeta.pl...
    > yo!
    >
    > mam przed soba schemat instalacji do LC4e - nie wiem czy to to samo co u
    > Ciebie bo temat KTM jakos mnie omijal. uklad zaplonowy jest prosty jak
    > widly.
    > musisz sprawdzic jeszcze opornosc impulsatora. napisz mi jak sprawdziles
    > modul? podstawiles inny? poza tym tak jak piszesz - ogolne przegladniecie
    > przeczyszczenie stykow.

    No wlasnie schemat jest prosty - tzn dwa razy bardziej skomlikowany od
    wersji kopanej ale i tak prosty (dla elektryka:) )
    Modul sprawdzilem podlaczajac inny, od innego LC4, to samo cewka. Pozniej
    znajomy elektryk podlaczyl jeszcze jakos moja cewke 'na krotko' i iskra
    byla. ale po podlaczeniu wszystkiego spoworotem jak trzeba juz jej nie bylo.
    A powiedz mi jeszcze, dlaczego jest napiecie na kablu podajacym zasilanie na
    cewke?a cewka iskry nie daje? Moze to wlasnie impulsator? Jak znajomy
    elektryk znowu znajdzie czas to mu podsune ten pomysl i napisze jaka tam
    jest opornosc (a jaka jest prawidlowa?).

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E