  • 1. Data: 2009-02-09 18:51:24
    Temat: Poroblem z isrka w LC4 - czesc II
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Gdzie jest czujnik bocznej nozki w LC4? kto wie?
    Mam podejrzenie, ze czujnik kosy powoduje w moim moto brak iskry (kosy nie
    mam, mam centralke).
    Doszedlem do tego po takich oto objawach:
    - wlaczam zaplon, wszystko sie ladnie zapala (kierunki i wogole).
    - rozlaczam kabel dajacy napiecie na cewke, poczym znow dotykam go do
    cewki - takie rozlaczanie i laczenie daje mi iskre na swiecy (imulsy plyna)
    - kiedy jednak zaczynam kopac, albo naciskam przycisk rozrusznika napiecie
    na kablu znika, tak jakby wylaczal sie zaplon.

    To sa chyba objawy zalaczonego czujnika kosy?
    Czy zle kombinuje?
    Chlera jeszcze tak dlugo nie walczylem - w dodatku przechodze przyspieszony
    kurs elektryki:((

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 2. Data: 2009-02-10 05:20:30
    Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4 - czesc II
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    > Na Twoim miejscu to bym podłaczym niezbędne minimum sprzetu zeby sprawdzić
    > czy mnasz iskrę. Regulator,moduł,generator,cewka, swieca. Odepnil z modułu
    > kabel odpowiedzialny za gaszenie sprzeta, wtedy żaden czujnik, wylacznik
    > itp. nie bedzie mialo wpływu.

    Sprawdze to.

    > A tak wogóle jak patrze na schmat elektryki Twojego moto to nie moge pojąć
    > jakim cudem masz iskrę kiedy nie krecisz silnikiem( nie ważne czy z kopa
    > czy rozrusznika). Przecież w module nie ma zgromadzonego ładunku, który
    > według schematu pochodzi z generatora, a nie z aku.Jesli silnk sie
    > wczesniej nie krecił to jakim cudem iskra? Może regulator napięcia Ci padł
    > i podaje napięcie na moduł?

    Za duzo trudnych pytan mi zadajesz:)
    Wydrukuje to i dam do przeczytania elektrykowi co sie nad tym razem ze mna
    glowi.

  • 3. Data: 2009-02-10 09:52:09
    Od: "Tomek W" <w...@w...pl>

> [...]
    > - kiedy jednak zaczynam kopac, albo naciskam przycisk rozrusznika napiecie
    > na kablu znika, tak jakby wylaczal sie zaplon.

    a cewke impulsatora spradzałeś?

[...]

    pozdrawiam
    Tomek W
    Hard Enduro/motocross

  • 4. Data: 2018-09-19 17:44:56
    Temat: Re: Poroblem z isrka w LC4 640 2002r
    Od: i...@g...com

    witam mam problem z iskra wymienilem sewke impulsator zmienilem modul wiaska git i
    iskry brak gdy kopie jakas tam iskra sie pojawi ale słaba w ciul jak rozrusznikiem
    iskry nie ma wgl sprawdzilem wlaczniki przy manetkach tez git ; (

  • 5. Data: 2018-09-19 21:35:48
    Od: Arni <a...@n...spam>

    W dniu 19.09.2018 o 17:44, i...@g...com pisze:
> [...]
    iskry nie ma wgl sprawdzilem wlaczniki przy manetkach tez git ; (

    jak wiaska git i sewka git to tez git a jak juz wymieniles to wgl git. A
    jak juz manetka jest git to wgl jest git fchuj.

    Tak, masz problem. Nie powinieneś uciekać ze szkoły.

    --
    Arni

    SCIGACZ.PL to szambo a jego właściciel to chuj.
    Pisząc przez bramkę na newsy dostajesz na dzień dobry -50 do lansu.
    Jeśli masz zamiar o coś zapytać to poszukaj jak skonfigurować czytnik
    grup newsowych i pisz na pl.rec.motocykle.
    Jeśli nie potrafisz tego zrobić to lepiej nie pytaj wcale, poszukaj
    forum na scigacz.pl, jest ono dostosowane do Twojego IQ

  • 6. Data: 2018-09-20 08:34:41
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-09-19 o 21:35, Arni pisze:

    > jak wiaska git i sewka git to tez git a jak juz wymieniles to wgl git. A
    > jak juz manetka jest git to wgl jest git fchuj.
    >
    > Tak, masz problem. Nie powinieneś uciekać ze szkoły.

    A Ty nie dałeś rady bez zakończenia zadania kropką. :(
    Jak widać, normalny człowiek nie jest w stanie (nawet mimo szczerych
    chęci) w udany sposób naśladować kompletnego tumana.
    Niestety, wiedza z zakresu szkoły podstawowej mocno przeszkadza w próbie
    dostosowania się do poziomu zidiociałego nieuka. :D

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 7. Data: 2018-09-21 12:40:20
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Akarm" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:5ba33f83$0$623$65785112@news.neostrada.pl... W dniu 2018-09-19 o
    21:35, Arni pisze:
> [...]
    > Niestety, wiedza z zakresu szkoły podstawowej mocno przeszkadza w próbie
    > dostosowania się do poziomu zidiociałego nieuka. :D

    Życie płata figle. Taki debil, jebany nieuk był swego czasu Twoim
    prezydentem...

    --
    Grzybol

    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.