  • Data: 2017-07-18 23:27:03
    Temat: Re: Porsche: nowa szybka ładowarka
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-18 o 22:53, Pszemol pisze:

    > Masz chyba interes aby rejon gdzie mieszkasz był bardziej gotowy na
    > nadchodzącą erę EV niż inne regiony w których nie mieszkasz. Więcej opcji
    > lepiej mieć niż mniej opcji. A może się mylę?

    Nie mam żadnego interesu. I nie mam też złudzeń, że producenci
    wprowadzają samochody elektryczne dla mojego interesu.

    > Nie, ale Wy macie w Polsce prawo kanonicze,

    Kto my mamy? Bo u nas kulawa, ale jednak, obowiązuje Konstytucja i takie
    tam poboczne.

    > zastanow sie dlaczego czarni maja taka wladze i Ci to nie przeszkadza.

    Czasem przeszkadza, ale na pewno nie jest to zasługa/wina Prawa
    Kanonicznego.

    > A szaria to jakiś chinski czy może japoński termin? Po co głupa rżniesz?

    A to używanie słowa o arabskiej etymologi jest anty-arabskie? No skoro
    tak twierdzisz.
    > Bo grasują w Twojej okolicy, bezkarnie, i Ci to nie przeszkadza.

    Nie przeszkadza mi też że muzułmanie grasują bezkarnie po swojej okolicy.