  • 1. Data: 2017-07-18 18:08:17
    Temat: Porsche: nowa szybka ładowarka
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Nową, szybką super-ładowarkę do EV postawiono w Berlinie.
    350 kW, ładuje samochód w kilka minut.

    http://interestingengineering.com/porsche-installs-f
    irst-electric-car-chargers-berlin/

  • 2. Data: 2017-07-18 18:37:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kilka minut na ladowanie i 50 metrow strefy ochronnej dla ludzi z rozrusznikami serca
    i metalowymi implantami.

  • 3. Data: 2017-07-18 19:20:04
    Temat: Re: Porsche: nowa szybka ładowarka
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-18 o 18:08, Pszemol pisze:
    > Nową, szybką super-ładowarkę do EV postawiono w Berlinie.
    > 350 kW, ładuje samochód w kilka minut.

    No i co, mamy do Belina jeździć ładować swoje Tesle i Porszaki?
    Choć ja co prawda mam do Berlina jakieś 80 kilometrów, to obawiam się,
    że tam szybciej wprowadzą Szariat niż upowszechnią się samochody
    elektryczne.

  • 4. Data: 2017-07-18 19:35:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Kilka minut na ladowanie i 50 metrow strefy ochronnej dla ludzi z
    > rozrusznikami serca i metalowymi implantami.

    No, tragedia, prawda? :-)

    Tak jak 50 metrów strefy ochronnej na stacji benzynowej dla ludzi z tlącymi
    się papierosami.

    Co jeszcze wymyślisz? Jaką kłodę pod nogi chcesz rzucić, malkontencie na
    etacie?

  • 5. Data: 2017-07-18 19:35:37
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    nadir <n...@h...org> wrote:

    > No i co, mamy do Belina jeździć ładować swoje Tesle i Porszaki?

    Nie, raczej postawić podobną u siebie w okolicy.

    > Choć ja co prawda mam do Berlina jakieś 80 kilometrów, to obawiam się,
    > że tam szybciej wprowadzą Szariat niż upowszechnią się samochody
    > elektryczne.

    Weź się nie wygłupiaj z tymi anty-arabskimi wstawkami, co?

  • 6. Data: 2017-07-18 20:12:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie znasz sie i pierdolisz. Spytaj kogos kto sie zna jaka jest sprawnosc energetyczna
    akumulatorow jak sa ladowane pradem dziesiecio godzinnym a jaka jak ladowane pradem
    godzinym. Przy ladowaniu pradem kiluminutowym ogromna czesc energii zamieni sie w
    cieplo. Troche w ladowatce, troche w przewodach i na zlaczach. I reszta w
    akumulatorach. Chlodzenie akumulatorow w tesli czy porsche jest w stanie rozproszyc
    ze dwadziescia kilowatow przez kilkadziesiat minut. Przy bardzo szybkim ladowaniu do
    rozroszenia bedzie prawie dwiescie kilowatow przez 10 minut. Przy dzisiejszym stanie
    technologii i techniki w samochodach elektrycnych niemozliwe jest rozproszenie tak
    duzych mocy.

  • 7. Data: 2017-07-18 20:15:35
    Od: Pszemol <P...@P...com>

> [...]
    > dzisiejszym stanie technologii i techniki w samochodach elektrycnych
    > niemozliwe jest rozproszenie tak duzych mocy.

    Nagle przestałeś się martwić o ludzi z rozrusznikami serca? :-)

  • 8. Data: 2017-07-18 20:31:21
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    >Weź się nie wygłupiaj z tymi anty-arabskimi wstawkami, co?

    To mówisz, że arabscy chrześcijanie propagują szariat?

  • 9. Data: 2017-07-18 20:40:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 18 lipca 2017 18:12:16 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > Nową, szybką super-ładowarkę do EV postawiono w Berlinie.
    > 350 kW, ładuje samochód w kilka minut.
    >
    > http://interestingengineering.com/porsche-installs-f
    irst-electric-car-chargers-berlin/

    I dobrze że postawili.
    Ale żeby zakup elektryka miał sens to muszą postawić takich ąłdowarek ze dwa razy
    tyle co obecnie stacji paliw jest.
    Taką jedyną w Berlinie ładowarke to będzie chwalić ktoś kto w poblizu mieszka i ma
    porszaka elektrycznego.
    Tak jak ja chwale paczkomaty inpost. Najwygodniejsza dla mnie na dzisiaj forma
    odbioru przesyłek. Ale tylko dlatego ze z 200 metrów od domu mam taki paczkomat.

  • 10. Data: 2017-07-18 20:45:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Kris <k...@g...com> wrote:

> [...]
    > forma odbioru przesyłek. Ale tylko dlatego ze z 200 metrów od domu mam taki

    Ma się rozumieć, że ma być tych ładowarek więcej. Myślałeś, że na jednej
    poprzestaną? :-)