eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPoslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola. › Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    From: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Poslizg w duzym, ciezkim kombi, FWD, ASB i recznym na przednie kola.
    Date: Mon, 16 Jan 2012 23:18:13 +0100

    On 2012-01-16 16:46, Arek wrote:

    > Jak często na normalnej drodze masz tyle śniegu, że gdyby koła się
    > zablokowały to miało by to jakiś wpływ na hamowanie? A jak często jednak
    > jakaś przyczepność choć miejscowa jest, tak że gdyby koła się nie
    > zblokowały to dało by się jakoś zahamować.

    To czy blokowac czy nie, zależy od wielu czynników... bez abs'u wybór
    należy do mnie. Chce, to zablokuke koła. Niechcę ,to pozwolę się im
    kręcić - wyczucie granicy uślizgu jest możliwe, a gdy się już jest
    wprawnym to hamuje się bardzo skutecznie.

    Dałoby się tych lokalnych :-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik