  • Data: 2016-12-06 23:04:37
    Temat: Re: Posluchajta Bary Lajta
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 3 Dec 2016 18:00:44 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    > Jak znam zycie, to tylko spowodowałoby kolejna podwyzke.
    > Okazałoby się, ze obecne ceny dotyczą polis z duzym udziałem wlasnym etc.

    Trudno powiedzieć - zwłaszcza że podobno branża była tak konkurencyjna że
    wszyscy jechali w okolicach zerowego bilansu, albo i stratach.

    A wiesz - taki kierowca co gotów jest wziąć 3000zł udziału własnego brzmi
    całkiem wiarygodnie.
    Na pewno nie będzie jeździł na zasadzie "mam to w dupie, bo mam OC",
    parkować też będzie uważniej jak będzie wiedział że jak przetrze to
    wyskakuje z własnych pieniędzy.
    Za dobre chęci takiemu można dać zniżkę.