  • Data: 2016-12-15 13:00:51
    Temat: Re: Posluchajta ... art. 17.2.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To nie Zenek musiałby coś udowadniać tylko oskarżyciel.
    > To postępowanie karne, a nie cywilne.

    Czepiasz się.
    Oskarzyciel oskarza ze Zenek nie zachował szczególnej ostroznosci i
    potracił rowerzyste.
    Pytam jak tłumaczyłby Zenek to ze walnał w rowerzyste ktorego nie powinno
    tam być a nie w rowerzyste ktory miałby tam prawo być.
    Innymi słowy - jakie znaczenie w kontekscie jego zachowania miało to w kogo
    walnał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,