    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 22 Mar 2017 03:49:53 -0700 (PDT)
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <oarrtv$4bd$1@usenet.news.interia.pl>
    <58d19abe$0$642$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: Postęp techniczny w podeszłym wieku
    From: s...@g...com

    W dniu wtorek, 21 marca 2017 22:27:27 UTC+1 użytkownik Luke napisał:

    > Aż się dziwię, że MS nie zrobił "schowka sieciowego" (a, przepraszam -
    > "schowka w sieci web" wedle ich terminologii).
    >
    > Opowieść z czasów Worda 97: do informatyka dzwoni kobieta z księgowości
    > i mówi, że nie może zapisać fragmentu dokumentu worda na dyskietkę.
    > Informatyk pyta ją nieco zdziwiony, jak ona to robi. Odpowiedź:
    > zaznaczam fragment tekstu myszą i PRZECIĄGAM NA DYSKIETKĘ (tzn. drag and
    > drop na ikonę stacji A: w otwartym obok oknie Mój Komputer).
    >
    > I tu powinna opuścić się kurtyna, śmiech jak w sitcomie i długie
    > oklaski, napisy końcowe. Ale tak nie będzie. Ten informatyk po
> [...]

    Bo winda w tamtym czasie potrafiła pare ciekawych rzeczy robic. Min. kopiować takie
    urywki na pulpit albo do "aktówki".

    Ale widac nie chwyciło. a potem pojawił sie vnc/rdp i w sumie mozna bylo miec taki
    schowek sieciowy.

    W tamtychczasach tez były dodatki w postaci multischowków. Mozna było mieć wkopiowane
    wiele rzeczy do schowka naraz i wklejać tylko wybrane. Fajne jak sie potrzebowało
    wiele pól w formularzu wypełnić. Ale i tu sie pojawiła "korespondencja seryjna"...

    Mnie cieszy ze schowek działa wogóle przejrzyście i jak zaznacze tekst formatowany to
    moge go wkleić i do notatnika i do excela i do inkscape jako obiekt tekstowy. I to i
    miedzy java i windowsem i rdp i vnc i co tam jeszcze se człowiek pomysli.

    Schowek rulz. I nawet na linuxie tez to sensownie działa, nie zawsze bezproblemowo
    ale jednak całkiem ok.

    Mała rzecz a cieszy :)