  • Data: 2004-08-29 19:26:33
    Temat: Re: Poszukuje moderatorów na forum o GSM
    Od: zYm3N <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 29 Aug 2004 14:35:36 +0000 (UTC), Adam Wysocki spłodził(a):

    > Fakt jest faktem, wysłałeś spam.
    >
    > Proponuję EOT.

    Ja również. Ty wiesz swoje, ja wiem swoje. Prawda gdzieś pośrodku.

    --
    Faja Bogusław

    + Programy. | e-mail: z...@z...net
    + Strony www. | www: http://zymen.net
    + Atrakcyjne ceny. | gg: 5211589
    + Szybko. Tanio. Pewnie. | tel. +48 691544955