  • Data: 2019-09-18 22:26:31
    Temat: Re: Potrzebna porada w sprawie umowy
    Od: Marcin <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Wiatm

    > Mam prepaid w Virgin. Co z tego skoro mnie skubią, bo nawet jak kupię
    > najtańszy pakiet to i tak go nie wykorzystam, zwłaszcza netu.

    Jak korzystasz bardzo malo to najlepiej chyba prepaid Play odNowa.
    Pakiety minut, smsow i danych nie maja daty waznosci a po sieci jest
    stan darmowy. Myk jest tylko taki, ze jak w ciagu miesiaca nie wykonasz
    zadnego polaczenia poza siec ani nie wyslesz smsa cz MMS ani danych nie
    przetransferujesz to zabieraja 2 PLN z konta.
    Szczegoly na:
    www.play.pl/oferta/play-karta/play-na-karte/play-na-
    karte-odnowa/

    Pozdrawiam,