  • Data: 2015-09-09 19:48:02
    Temat: Re: Poznaj stanowisko Elektronik
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski"

    Ja się po prostu boję używać tego systemu. Bo choć działa o wiele bardziej
    stabilnie niż kiedyś, to takie rzeczy jak opisana wciąż się zdarzają.
    System zepsuć łatwo, a naprawa bez zewnętrznej pomocy może być niemożliwa.
    Księżyc księżycem, ale w wielu przypadkach wiadomo skąd to się bierze.
    W Windows wciąż tkwi ograniczenie, które nie pozwala mi zakwalifikować
    tego produktu do grona poważnych systemów -- jeśli jakiś plik jest używany
    przez proces, to nie można go usunąć ani zrobić z nim właściwoie nic.
    Często jest tak (nie tylko w przypadku zawirusowania), że gdyby usunąć
    jakiś plik, to i problem by ustąpił. Ale usunąć się nie da, bo cosik go
    złapało i trzymie. Wtedy najprostsze wyjście, to zbootować komputer
    z partycji linuksowej i usunąć. Windowsowy laptop bez linuksowej patycji
    jest po prostu niepełnowartościowy.
    ---
    Pierdoły. Wystarczy sprawdzić co plik złapało i normalnie czy tam mniej
    normalnie ubić.