  • Data: 2010-02-07 14:47:49
    Temat: Re: Pozwolisz żewtrącę swoje trzy grosze
    Od: Mario <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sebastian Biały pisze:

    > Wiesz, przy 0.25mm przemieszczenia masz klopot z wsadzeniem goldpinów.
    > Teraz szkujaca wiadomość: nie udało mi się tego zaobserwować. Goldpiny
    > 40 pinowe pasują w granicach postrzegania ludzkiego oka do wydrukowanych
    > padow.

    Nie rozumiemy się. Przecież wsadzasz w otwory które wiercisz np. celując
    w środek padów. Jak dobrze powiercisz to wsadzisz tego goldpina.
    Wspomniane przeze mnie deformacje nie wystąpią w obszarze porównywalnym
    z rozmiarem 40 pinowego goldpina. Po prostu nierówności prowadzenia,
    ewentualnie brak prostopadłości (kierunku ruchu kartki do listewki z
    ledami) może spowodować lekkie zniekształcenie rombowe wydruku.
    Drukujesz jedną stronę normalną a drugą w mirrorze. Potem składasz
    tonerami do siebie i jak zgrasz na punktach centrujących na dole to na
    górze jedna warstwa pójdzie w lewo a druga w prawo. Jak tak wykonasz
    płytkę to wiercisz z jednej strony w środek padów a od spodu dostaniesz
    półksiężyce. Przy małych płytkach to nieistotne, ale jak robisz ciś o
    rozmiarach 150*200 mm to już jest istotne.

    Więc dla amatora jest to _perfekcyjna_ jakość. oczywisćie
    > wszystko zależy od drukarki. Moja HP LJ2100 nie pozostawia wątpliwości
    > co do precyzji.

    > Tylko dla termo czy dla klisz również? Jesli dla obydwu to wlasnie o tym
    > mówie - po co mi klisza z dokładnością do mikronów kiedy nie dam rady
    > ich pozycjonowac.

    Bo oprócz dokładności zgrania otworów centrujących z maską masz jeszcze
    wspomniane powyżej błędy związane z deformacją wydruku.

    MD