eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrad do wibratora jest tanszy niz do auta › Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagy156.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Date: Thu, 7 Sep 2023 13:05:52 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <anqsez833j64$.crm3egb9jp4n.dlg@40tude.net>
    References: <ucni88$41g$1$bosch@news.chmurka.net> <ucsg66$3odcc$1@dont-email.me>
    <ucsqt5$4c6$1$bosch@news.chmurka.net> <ud2dlp$vqsd$1@dont-email.me>
    <ud966q$cvl$1$bosch@news.chmurka.net> <ud9eg7$2e84h$1@dont-email.me>
    <ud9f10$f5p$1$Cav@news.chmurka.net> <ud9hdt$2eoed$1@dont-email.me>
    <ud9hld$f5p$2$Cav@news.chmurka.net> <ud9kqp$2f9a8$1@dont-email.me>
    <ud9l9u$f5p$4$Cav@news.chmurka.net> <udbrk8$2t37o$4@dont-email.me>
    <udbuv6$rg7$1$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagy156.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagy156.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.180.156";
    logging-data="5202"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:aM4dh9ImYslJi5S5csUWOLUOFzc=
    sha256:htvflS01+CUb8QjZj1fqG41QFIGt1cf4WuSflQxwuDM=
    sha1:oOQTmOq8B7ZJsP6X8UX7PsM0DZE=
    sha256:XNR9UAdXKt56p8SnhWTUm8gYjcrYrUzVPFhKWkyZ3HY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716849
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
    >> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    >>>> Patrzyłem tutaj -
    >>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>>>
    >>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >>>> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >>>
    >>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >>
    >> :-D
    >>
    >> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    >> dodatek, nie jest prawdą.
    >
    > Bo tak jest.
    > Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    > informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.

    Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?

    EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
    6A to nie wiem.

    >> Skąd pochodzi wiedza - dostałeś.
    >
    > Dostałem tylko dowód na nieumiejętność szukania i wyciągania wniosków.
    > Bo to ile trwa ładowanie auta przy 10A, nijak nie implikuje że nie
    > potrafi wolniej.
    > To zupełnie nie o tym były informacje na tej stronie.

    Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
    A da sie 6? 8, 7, 5 ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: