eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrad do wibratora jest tanszy niz do auta › Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.apn-37-248-173
    -13.dynamic.gprs.plus.pl!not-for-mail
    From: Cavallino <C...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Date: Thu, 7 Sep 2023 13:10:44 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <udcasa$rg7$2$Cav@news.chmurka.net>
    References: <ucni88$41g$1$bosch@news.chmurka.net> <ucsg66$3odcc$1@dont-email.me>
    <ucsqt5$4c6$1$bosch@news.chmurka.net> <ud2dlp$vqsd$1@dont-email.me>
    <ud966q$cvl$1$bosch@news.chmurka.net> <ud9eg7$2e84h$1@dont-email.me>
    <ud9f10$f5p$1$Cav@news.chmurka.net> <ud9hdt$2eoed$1@dont-email.me>
    <ud9hld$f5p$2$Cav@news.chmurka.net> <ud9kqp$2f9a8$1@dont-email.me>
    <ud9l9u$f5p$4$Cav@news.chmurka.net> <udbrk8$2t37o$4@dont-email.me>
    <udbuv6$rg7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <anqsez833j64$.crm3egb9jp4n.dlg@40tude.net>
    NNTP-Posting-Host: apn-37-248-173-13.dynamic.gprs.plus.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 7 Sep 2023 11:06:50 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Cav";
    posting-host="apn-37-248-173-13.dynamic.gprs.plus.pl:37.248.173.13";
    logging-data="28167";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.15.0
    Cancel-Lock: sha1:9aDomQqnWTAe69zjulWCi2+nHYg=
    sha256:dhaqKvlsn35ELaYE6Lsq2rFgas2OLFKvIh3mnxAVGyI=
    sha1:DojkOpRuGjMpJSgki3fz/B3pDsQ=
    sha256:yavMpsxj6+butZjWwdcDJPvdVHUJuNAcXg5uVVpi3KI=
    X-Antivirus: Avast (VPS 230907-0, 7.9.2023), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <anqsez833j64$.crm3egb9jp4n.dlg@40tude.net>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716850
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 07-09-2023 o 13:05, J.F pisze:
    > On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
    >> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
    >>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    >>>>> Patrzyłem tutaj -
    >>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>>>>
    >>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >>>>> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >>>>
    >>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >>>
    >>> :-D
    >>>
    >>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    >>> dodatek, nie jest prawdą.
    >>
    >> Bo tak jest.
    >> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    >> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
    >
    > Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
    >
    > EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
    > 6A to nie wiem.

    Zależy od evse.
    I od samochodu - niektóre również potrafią tym sterować, choć czasem bez
    podawania jednostek w Amperach.

    Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
    masz, to musisz kupić odpowiednie.

    > Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.

    To raczej domyślna wartość dla większości evse.

    > A da sie 6? 8, 7, 5 ?

    j.w.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: