eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPrad do wibratora jest tanszy niz do auta › Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.aagy156.neoplu
    s.adsl.tpnet.pl!not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
    Date: Thu, 7 Sep 2023 15:12:15 +0200
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <hnbgbft5h39m$.1h03tbm5t71mb.dlg@40tude.net>
    References: <ucni88$41g$1$bosch@news.chmurka.net> <ucsg66$3odcc$1@dont-email.me>
    <ucsqt5$4c6$1$bosch@news.chmurka.net> <ud2dlp$vqsd$1@dont-email.me>
    <ud966q$cvl$1$bosch@news.chmurka.net> <ud9eg7$2e84h$1@dont-email.me>
    <ud9f10$f5p$1$Cav@news.chmurka.net> <ud9hdt$2eoed$1@dont-email.me>
    <ud9hld$f5p$2$Cav@news.chmurka.net> <ud9kqp$2f9a8$1@dont-email.me>
    <ud9l9u$f5p$4$Cav@news.chmurka.net> <udbrk8$2t37o$4@dont-email.me>
    <udbuv6$rg7$1$Cav@news.chmurka.net>
    <anqsez833j64$.crm3egb9jp4n.dlg@40tude.net>
    <udcasa$rg7$2$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: aagy156.neoplus.adsl.tpnet.pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="aagy156.neoplus.adsl.tpnet.pl:83.4.180.156";
    logging-data="8566"; mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:JUe7cDy3z9sbcwIMs+j0/zpUmMs=
    sha256:htUzaC/4TpY4uhC8zZLih7kXhoZgRJN7gj60/y7tp+o=
    sha1:tslmewdD0eC7T69nswW2BfyEZJI=
    sha256:vxTFx+nZEl/o+k5YVmU2Hpi2azpNUx0XfYoCMSvxX/c=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716851
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 7 Sep 2023 13:10:44 +0200, Cavallino wrote:
    > W dniu 07-09-2023 o 13:05, J.F pisze:
    >> On Thu, 7 Sep 2023 09:47:28 +0200, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 07-09-2023 o 08:46, Mateusz Bogusz pisze:
    >>>> On 06.09.2023 12:50, Cavallino wrote:
    >>>>>> Patrzyłem tutaj -
    >>>>>> https://www.milivolt.pl/tesla-model-3-standard-range
    -plus/
    >>>>>>
    >>>>>> Najsłabszy wiersz w tabeli podaje:
    >>>>>> Naścienne (2,3 kW)    230V / 1x10A    2,3 kW
    >>>>>
    >>>>> I ten totalny brak swojej wiedzy sprzedajesz w dyskusji jako pewnik?
    >>>>
    >>>> :-D
    >>>>
    >>>> "totalny brak wiedzy" rozumiałbym jako "wyssane z palca" oraz na
    >>>> dodatek, nie jest prawdą.
    >>>
    >>> Bo tak jest.
    >>> Bev potrafią się ładować niższym prądem bez problemu, więc jest to
    >>> informacja wyssana z palca i nie jest prawdą.
    >>
    >> Tylko gdzie ustawiasz prad/moc ładowania?
    >>
    >> EVSE ma stosowną sygnalizacje, ale czy tam sie da ustawic
    >> 6A to nie wiem.
    >
    > Zależy od evse.
    > I od samochodu - niektóre również potrafią tym sterować, choć czasem bez
    > podawania jednostek w Amperach.
    >
    > Reasumując - jak potrzebujesz evse, które potrafi podać 6A, a go nie
    > masz, to musisz kupić odpowiednie.

    Tam jest jakis protokół.
    O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
    prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
    Projektowany był raczej na duże.
    I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
    projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"

    Ostatnio Shrek chyba cytował nowe przepisy, gdzie ma byc 8A ...

    >> Ale sugeruje, ze 10A ustawic sie da.
    >
    > To raczej domyślna wartość dla większości evse.
    >
    >> A da sie 6? 8, 7, 5 ?
    >
    > j.w.

    Domyślna wartość ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: