-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.095160183088.s
lubice.vectranet.pl!not-for-mail
From: nadir <n...@h...org>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Prad do wibratora jest tanszy niz do auta
Date: Sun, 10 Sep 2023 17:33:24 +0200
Organization: news.chmurka.net
Message-ID: <udknck$v3a$1$nadir@news.chmurka.net>
References: <ucni88$41g$1$bosch@news.chmurka.net> <ucsg66$3odcc$1@dont-email.me>
<ucsqt5$4c6$1$bosch@news.chmurka.net> <ud2dlp$vqsd$1@dont-email.me>
<ud966q$cvl$1$bosch@news.chmurka.net> <ud9eg7$2e84h$1@dont-email.me>
<ud9f10$f5p$1$Cav@news.chmurka.net> <ud9hdt$2eoed$1@dont-email.me>
<ud9hld$f5p$2$Cav@news.chmurka.net> <ud9kqp$2f9a8$1@dont-email.me>
<ud9l9u$f5p$4$Cav@news.chmurka.net> <udbrk8$2t37o$4@dont-email.me>
<udbuv6$rg7$1$Cav@news.chmurka.net>
<anqsez833j64$.crm3egb9jp4n.dlg@40tude.net>
<udcasa$rg7$2$Cav@news.chmurka.net>
<hnbgbft5h39m$.1h03tbm5t71mb.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 095160183088.slubice.vectranet.pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Injection-Date: Sun, 10 Sep 2023 15:29:24 -0000 (UTC)
Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="nadir";
posting-host="095160183088.slubice.vectranet.pl:95.160.183.88";
logging-data="31850";
mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
User-Agent: Mozilla Thunderbird
Cancel-Lock: sha1:2FHb8BHeA87ncEHxS8BnTtC0ewA=
sha256:K3UPBH7IgEEG3WshrzvlChCVooaKV4nKz3XFGPOGLt8=
sha1:s3T1ImdjWAf5HRPmD/+Gd0K0Yik=
sha256:j9as8T0+NToSG1nMgjAZ0LSpnIOSP+rC0DbmimO8B/8=
Content-Language: pl
In-Reply-To: <hnbgbft5h39m$.1h03tbm5t71mb.dlg@40tude.net>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2716904
[ ukryj nagłówki ]W dniu 07.09.2023 o 15:12, J.F pisze:
> Tam jest jakis protokół.
> O ile pamietam, to był dość prosty - wypełnienie przebiegu
> prostokątnego, ale czy potrafi działać przy tak małych prądach?
> Projektowany był raczej na duże.
> I czy jest to w zakresie pracy samochodu, czy tam
> projektanci/programisci stwierdzili, ze "mniej niz 10A nie"
>
> Ostatnio Shrek chyba cytował nowe przepisy, gdzie ma byc 8A ...
Są różne wykonania, na przykład mój kabel z EVSE ma możliwość ustawienia
prądu ładowania na wartości: 6, 8, 10 i 13A.
> Domyślna wartość ?
Nie ma, przynajmniej w mojej, startuje od takiej wartości, jak ostatnio
była ustawiona, nawet po odłączeniu od zasilania na kilka dni pamięta
ten stan.
Następne wpisy z tego wątku
- 10.09.23 18:26 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław