  • 1. Data: 2011-03-15 22:08:17
    Temat: Problem laptop/Vista
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    Od jakiegoś czasu i to pomimo reinstalacji systemu wyskakuje mi błąd jak
    na obrazku poniżej, zawsze w trakcie odtwarzania plików video z internetu.
    Ktoś mi pomoże w rozwiązaniu tego problemu?

    http://w157.wrzuta.pl/obraz/1zsuNyEIi6N/bladvista
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 2. Data: 2011-03-16 00:04:48
    Temat: Re: Problem laptop/Vista
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-03-15 23:08, BAREK pisze:
> [...]
    > na obrazku poniżej, zawsze w trakcie odtwarzania plików video z internetu.
    > Ktoś mi pomoże w rozwiązaniu tego problemu?

    Coś z pamięcią. Może za mało. Wrzuć ten tekst, który masz na obrazku tu:
    http://translate.google.pl/#en|pl|

    Zainstalowałeś najnowszego Adobe Flash Playera?

    --
    animka

  • 3. Data: 2011-03-16 01:11:30
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-15 23:08, Użytkownik BAREK napisał:
    > Od jakiegoś czasu i to pomimo reinstalacji systemu wyskakuje mi błąd jak
    > na obrazku poniżej, zawsze w trakcie odtwarzania plików video z internetu.
    > Ktoś mi pomoże w rozwiązaniu tego problemu?

    Na grupie dotyczącej visty będą wiedzieli, może nawet tekst przetłumaczą.
    Ja radził bym przetestować odpowiednimi programami pamięć, dysk
    i chipset płyty.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2011-03-16 16:06:03
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    > na obrazku poniżej, zawsze w trakcie odtwarzania plików video z internetu.
    > Ktoś mi pomoże w rozwiązaniu tego problemu?

    coś się przegrzewa. Zacząłbym od wyczyszczenia wentylatorów. W laptopach
    bardzo często zbiera się tam kurz. Efekty to właśnie tego typu zjawiska.

  • 5. Data: 2011-03-16 18:08:57
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Tue, 15 Mar 2011 23:08:17 +0100, BAREK napisał(a):

> [...]
    > na obrazku poniżej, zawsze w trakcie odtwarzania plików video z
    > internetu. Ktoś mi pomoże w rozwiązaniu tego problemu?

    Pisz na grupie o Windows, a nie tu. Filmiki z neta to nie jest problem
    sprzętowy.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 6. Data: 2011-03-17 07:35:13
    Od: BAREK <b...@p...pl>

    W dniu 2011-03-16 02:11, RadoslawF pisze:

    > Na grupie dotyczącej visty będą wiedzieli, może nawet tekst przetłumaczą.
    > Ja radził bym przetestować odpowiednimi programami pamięć, dysk
    > i chipset płyty.
    Dziękuje, jakie narzędzie diagnostyczne mogło by tu pomóc?
    --
    Barek
    barek[]plusnet pl

  • 7. Data: 2011-03-17 09:39:09
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-03-17 08:35, Użytkownik BAREK napisał:

    > Dziękuje, jakie narzędzie diagnostyczne mogło by tu pomóc?

    Pamięci i dysk coś z pakietu Hiren's Boot, czipset chyba tylko
    zainstalowanie innego systemu.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2011-03-19 09:46:00
    Od: "darek638" <d...@g...com>