    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem powszechnego stosowania PWM przy wrzecionach CNC
    Date: Thu, 1 Jun 2017 08:03:00 +0000 (UTC)

    Paweł Pawłowicz <p...@w...up.wroc.pl.> wrote:

    > Sądząc z tego, co piszesz, nie doczytałeś.

    Co pominalem?

    > Oczywiście że jest regulacja.

    I tego wlasnie nie rozumiem - gdzie, jak, skad? Co musi sie zmienic, zeby
    wypelnienie PWM sie zmienilo, oprocz rezystancji miedzy AUTO i MAN? Tylko
    Vbat?

    > Daje bardzo dużo, znowu odsyłam do pdf'a.

    Ok, czyli to tylko regulacja na podstawie Vbat?

    > Nie próbowałem regulacji od zera. Mam mały silnik, nie ma to sensu.

    Mi sie przyda od zera, albo prawie-zera. Silnik maly, ale czasem
    potrzebuje bardzo wolnych obrotow.

    > Nie wiem, po prostu wyciągam wtyczkę z sieci. A z tymi próbami trzeba
    > wykazać czujność. Zasilam tym małą piłę tarczową, po zatrzymaniu
    > startuje z zaskoczenia ;-)

    Ja potrzebuje przelacznika / przycisku - czasem potrzebuje, zeby swiecilo
    podswietlenie plytki (bo to wiertarka stolowa, glownie do PCB ale nie
    tylko), ale wiertarka nie wiercila :)

    > Wysłałbym Ci schemat układu, który zrobiłem, ale dałeś durnowatego emaila...

    We From: jest falszywy, ale w sygnaturce poprawny... przed malpa grp, po
    malpie chmurka.net

    --
    [ Email: a@b a=grp b=chmurka.net ]
    [ Web: http://www.chmurka.net/ ]