  • Data: 2014-02-25 09:01:47
    Temat: Re: Problem z odkręceniem ramki tablicy rejestracyjnej
    Od: Maciek <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-24 21:30, Sawesk pisze:
    > ok, jutro pojade do jakiegos marketu i kupie lutownice.
    > Czyli podgrzewam łepek śrubki i powinno puścić?
    W Escorcie są stalowe tulejki fabrycznie wciśnięte w klapę, więc
    podejrzewam, że w Focusie jest ten sam patent. Jak będziesz się za
    bardzo szarpał, to poluzujesz lub wyrwiesz te tulejki i albo się będą
    kręcić, albo zostaną dziury z którymi będziesz musiał coś zrobić.
    Sprawdź może od środka klapy, czy masz do nich jakiś dostęp, to w razie
    czego zawsze możesz później przymocować ramkę metodą śruba/nakrętka.
    Obawiam się jednak, że od środka dostępu nie uświadczysz. Lej tym WD40
    parę razy porządnie, bo problemem zapewne jest rdza, a jeśli już
    zjechałeś łby śrub, to wyłam ramkę i próbuj jakimś morsem. Tylko z
    wyczuciem!

    Maciek