  • 1. Data: 2014-02-24 13:43:28
    Temat: Problem z odkręceniem ramki tablicy rejestracyjnej
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    Mam problem z odkręceniem śrubek mocujących ramkę tablicy rejestracyjnej (z
    tyłu) do auta.
    Ford focus. Czy orientujecie się jak można się do tego zabrać?
    Wd 40 nie pomógł.

    Jest jakies mocowanie tych śród od środka?
    Uciąć główki i jakoś wepchnąć śrubki do środka?
    Macie jakieś patenty?

  • 2. Data: 2014-02-24 15:58:49
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-24 13:43, Sawesk pisze:
> [...]
    > Wd 40 nie pomógł.
    >
    > Jest jakies mocowanie tych śród od środka?
    > Uciąć główki i jakoś wepchnąć śrubki do środka?

    Może czujnie ktoś je wkręcił na "Kropelkę", żeby tablic nie ukradli?
    Zeszlifować łby kątówką, żeby się dało śrubki dobrymi kombinerkami złapać?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 3. Data: 2014-02-24 16:11:06
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > Może czujnie ktoś je wkręcił na "Kropelkę", żeby tablic nie ukradli?
    > Zeszlifować łby kątówką, żeby się dało śrubki dobrymi kombinerkami złapać?

    przeciez tablica trzyma sie na takim plastiku dociskowym.
    Ja pytam jak zdjąć tą część co jest pod tablicą (a nie ta część co dociska
    tablicę).

  • 4. Data: 2014-02-24 16:21:57
    Od: Czesław Wiśniak <c...@n...pl>

    > przeciez tablica trzyma sie na takim plastiku dociskowym.
    > Ja pytam jak zdjąć tą część co jest pod tablicą (a nie ta część co dociska
    > tablicę).

    kluczem, kombinerkami lub srubokretem w zaleznosci od lba.

  • 5. Data: 2014-02-24 18:37:47
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 16:11:06 UTC+1 użytkownik Sawesk napisał:

    > przeciez tablica trzyma sie na takim plastiku dociskowym.
    >
    > Ja pytam jak zdjąć tą część co jest pod tablicą (a nie ta część co dociska
    >
    > tablicę).

    W karoserii są takie plastikowe wkładki i śrubki w nich trochę zardzewiały. Wystarczy
    rozgrzać lutownicą łby śrubek, plastik zrobi się miękki i śrubki wyjdą.

  • 6. Data: 2014-02-24 20:05:05
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

    > W karoserii są takie plastikowe wkładki i śrubki w nich trochę
    > zardzewiały. Wystarczy rozgrzać lutownicą łby śrubek, plastik zrobi się
    > miękki i śrubki wyjdą.
    to pewna informacja? tak jest w ford focus? ZEby nie bylo, ze rozgrzeję
    blachę.
    Kurcze lutownicy nie mam. Czym to można jeszcze rozgrzać?

  • 7. Data: 2014-02-24 20:14:09
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 24 lutego 2014 20:05:05 UTC+1 użytkownik Sawesk napisał:

    > to pewna informacja? tak jest w ford focus? ZEby nie bylo, ze rozgrzeję
    >
    > blachę.
    >
    > Kurcze lutownicy nie mam. Czym to można jeszcze rozgrzać?
    Generalnie we wszystkich samochodach z jakimi miałem do czynienia były w karoserii
    miejsca przygotowane do wkręcenia wkrętów do mocowania tablicy. Co jest u ciebie nie
    wiem. Może ktoś jakiś patent zrobił. U siebie mam tablice przynitowane na nity
    zrywalne, bo raz mi ukradli tablice i drugi raz takiej szansy nie dostaną. Z
    wyjątkiem lutownicy nie widzę żadnego innego urządzenia co by nim bezboleśnie nagrzać
    wkręta.

  • 8. Data: 2014-02-24 20:16:26
    Od: k...@g...com

    > to pewna informacja? tak jest w ford focus? ZEby nie bylo, ze rozgrzeję
    >
    > blachę.
    >
    > Kurcze lutownicy nie mam. Czym to można jeszcze rozgrzać?

    Taka najtańsza lutownica z marketu co ma z 60W to około dychy kosztuje.

  • 9. Data: 2014-02-24 21:13:43
    Od: zdzisiu <6...@9...eu>

    W dniu 2014-02-24 20:14, k...@g...com pisze:
    > Z wyjątkiem lutownicy nie widzę żadnego innego urządzenia co by nim bezboleśnie
    nagrzać wkręta.

    mozna zapalniczka sprobowac

  • 10. Data: 2014-02-24 21:30:06
    Od: "Sawesk" <b...@w...pl>

> [...]
    > innego
    > urządzenia co by nim bezboleśnie nagrzać wkręta.

    ok, jutro pojade do jakiegos marketu i kupie lutownice.
    Czyli podgrzewam łepek śrubki i powinno puścić?