    From: Jacek Skowroński <j...@m...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Problem z otrzymywaniem poczty z Allegro
    Date: Thu, 29 Jun 2006 20:44:21 +0200

    Sylwester Badełek - Verall Sp. J. scripsit:

    > Ja o tym adresie wiem, tylko żeby tam w ogóle ktoś odpowiadał.

    Prędzej dotrzesz do adminów pisząc do nich bezpośrednio niż na tę grupę.
    Poza tym miej świadomość, że często tempo odpowiedzi jest wprost
    proporcjonalne do wysokości twojej opłaty za konto pocztowe.

    --
    Jacek Skowroński

    GnuPG: 1024D/FB345534 50A6 5F42 E8E5 3517 CB8E 1403 0E1F 14F5 FB34 5534