  • 1. Data: 2012-07-10 14:59:08
    Temat: Problem z rezerwacja sprzętową pamięci operacyjnej
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    Witam,

    z 4GB 2 rezerwowane sa przez karte grafiki obslugujaca 3 monitory w Win7-64.
    Jak to zmienić ?

    Pozdrowienia

    Roman Rumian

  • 2. Data: 2012-07-10 16:53:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 10 Jul 2012 14:59:08 +0200, roman rumian napisał(a):

    > Witam,
    >
    > z 4GB 2 rezerwowane sa przez karte grafiki obslugujaca 3 monitory w Win7-64.
    > Jak to zmienić ?

    Zintegrowana? To w BIOS płyty głównej.

    [ Kobieta, to jedyna zdobycz, która czatuje na swojego łowcę... ]
    [ (Jörg Knör) ]

  • 3. Data: 2012-07-11 12:18:09
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-07-10 16:53, Przemysław Ryk pisze:

    > Zintegrowana? To w BIOS płyty głównej.

    chyba nie, ale sprawdzę.

    Dziękuję. :-)

    Roman Rumian

  • 4. Data: 2012-07-11 12:24:02
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "roman rumian" <r...@g...com> schrieb im Newsbeitrag
    > Witam,
    >
    > z 4GB 2 rezerwowane sa przez karte grafiki obslugujaca 3 monitory w
> [...]

    Widzisz na tej grupie nie mamy zbytnio doświadczenia z kryształowymi kulami.
    Jakbyś jeszcze tak zdradził co nieco o twoim sprzęcie. Chyba, że obawiasz
    się utraty DANYCH OSOBOWYCH?

  • 5. Data: 2012-07-11 12:31:20
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 12:18, roman rumian pisze:

    > chyba nie, ale sprawdzę.

    Nie, to są dwie stare karty grafiki obsługujące 3 monitory.

    Roman Rumian

  • 6. Data: 2012-07-11 13:53:21
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Przemysław Ryk" 1mrnmucml16v8$....@m...przemekryk.no-ip.info

    > Zintegrowana? To w BIOS płyty głównej.

    U mnie niczego nie można zmienić w tej materii.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2012-07-11 15:43:25
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 11 Jul 2012 12:31:20 +0200, roman rumian napisał(a):

    > Nie, to są dwie stare karty grafiki obsługujące 3 monitory.

    To może inaczej - gdzie i jak sprawdzasz, co Ci rezerwuje ową pamięć?

    [ Wykonaj rzecz niemożliwą, a szef zaliczy ją do twoich obowiązków. ]
    [ (znalezione gdzieś w necie) ]

  • 8. Data: 2012-07-12 10:13:59
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-07-11 15:43, Przemysław Ryk pisze:

    > To może inaczej - gdzie i jak sprawdzasz, co Ci rezerwuje ową pamięć?

    W monitorze zasobów (jeden klik z Menedżera zadań).
    To komputer kolegi, ma tam bodaj 2 x Nvidia 9500 bezwiatraczkowe.
    Kupiłby sobie 6GB, a te 4GB sprzedał, ale w 32-bitowym Win7 to mu raczej
    nie pomoże, a na Win7-64 nie może przejść, bo mu programy symulacyjne
    nie będą działały.

    Pozdrawiam

    Roman Rumian

  • 9. Data: 2012-07-13 08:11:17
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "roman rumian" <r...@g...com> wrote in message

    > Kupiłby sobie 6GB, a te 4GB sprzedał, ale w 32-bitowym Win7 to mu raczej
    > nie pomoże, a na Win7-64 nie może przejść, bo mu programy symulacyjne nie
    > będą działały.

    Dobrze by sie bylo zdecydowac o jakiej architekturze w koncu mowimy ?

  • 10. Data: 2012-07-13 09:19:31
    Od: roman rumian <r...@g...com>

    W dniu 2012-07-13 08:11, ggs pisze:

    > "roman rumian" <r...@g...com> wrote in message

    > Dobrze by sie bylo zdecydowac o jakiej architekturze w koncu mowimy ?

    Win7-32.