    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Problem z wyłączeniem triaka
    Date: Mon, 3 Feb 2020 10:56:06 +0100

    dyskusyjnych:a...@n...neos
    trada.pl...
    On Sun, 2 Feb 2020 17:44:57 +0100, Piotr Wyderski

    >Hmm nie jest chyba tak źle, wygląda na to że problem z wyłączaniem
    >mógł być spowodowany tym, że tą wyprowadzoną bramkę miałem zwartą do
    >terminala od strony obciążenia. Teraz przy usunięciu tej zwory
    >wyłącza się prawidłowo nawet bez gasika....

    Hm, ale wtedy w ogole nie powinno byc wylaczone.

    Chyba, ze te twoje "zarowki" takie sprytne, ze wylaczone tak maly prad
    przepuszczaja, ze do wyzwolenia triaka nie starcza.

    Ale dziwaczne by to bylo, bo napiecie musi sie jakos rozlozyc, i
    przeciez nie moze byc duzo na bramce.

    Chyba, ze ten uklad wyzwalania w zerze jakos przeszkadza ...

    J.