  • 1. Data: 2015-02-19 13:14:56
    Temat: Program do SMSowania
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    Czy znacie jakiś dobry, lekki program do SMSów w Google Play? GoSMSpro
    odpada z powodu swojego rozmiaru, Handcenta nie idzie po swojemu
    skonfigurować. Ideałem byłoby coś na kształt Chompa, który niestety po
    ostatniej aktualizacji zatracił zdolność wysyłania wiadomości.

  • 2. Data: 2015-02-20 14:40:41
    Temat: Re: Program do SMSowania
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
> [...]
    > skonfigurować. Ideałem byłoby coś na kształt Chompa, który niestety po
    > ostatniej aktualizacji zatracił zdolność wysyłania wiadomości.

    Ja używam Textra.

    Wiwo

  • 3. Data: 2015-02-20 16:30:54
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-02-20 o 14:40, Wiwo pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@j...ru> napisał w wiadomości
    >
    > Ja używam Textra.
    >
    > Wiwo

    Niezły, lekki a ma praktycznie wszystko co potrzeba. Jedyny minus to te
    emotki z iOS, ale z czasem może dołożą inne.
    Dzięki bardzo za namiary.

  • 4. Data: 2015-02-24 16:49:44
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    Podpowiedzcie dla czego z oryginalnej aplikacji w S3 mmsy wychodza bez
    problemu, a jakiej bym innej nie zainstalował to z mmsami mam problem?
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2015-02-24 17:05:43
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2015-02-24 o 16:49, KS pisze:
    > Podpowiedzcie dla czego z oryginalnej aplikacji w S3 mmsy wychodza bez
    > problemu, a jakiej bym innej nie zainstalował to z mmsami mam problem?

    Już poradzilem sobie. Chodziło o rozmiar wysyłanego pliku

    --
    Krzysiek