eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyProjekt zmian w PORD › Re: Projekt zmian w PORD
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <559cf11d$0$2198$65785112@news.neostrada.pl>
    <mnisd3$9us$1@node2.news.atman.pl> <mnjq2t$kp1$1@mx1.internetia.pl>
    <b4rf3axp5de6$.dlg@myjk.org> <559d918f$0$8385$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <untgkfh1kh2f$.r9iaukuyyuen.dlg@40tude.net> <1qp7e2qbknmh1$.dlg@myjk.org>
    <mnlf7c$c98$3@dont-email.me> <guo35s57z2xo$.dlg@myjk.org>
    <5...@4...com>
    <9153899206$20150709125458@squadack.com>
    In-Reply-To: <9153899206$20150709125458@squadack.com>
    Subject: Re: Projekt zmian w PORD
    Date: Thu, 9 Jul 2015 13:23:33 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 28
    Message-ID: <559e59c0$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.177.252
    X-Trace: 1436441024 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27523 83.22.177.252:60301
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2565606
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:9153899206$2...@s...com.
    ..
    Hello jerzu,
    >> Mie widzę związku. Ja miałem taki przypadek, że pojechałem na
    >> przegląd, będąc w pełni przekonany, że przegląd mam za tydzień. A
    >> jednak się okazało, że jeździłem bez przeglądu dwa dni. Dla Twojej
    >> informacji, auto przechodzi przegląd bez żadnego problemu. Raz mnie
    >> jeden filut odrzucił, bo się nie paliła z przodu żarówka od świateł
    >> postojowych. No usterka tak zagrażająca bezpieczeństwu na drodze,
    >> że
    >> klękajcie narody.

    >A na jakiej stacji są takie obyczaje, że się klienta wyrzuca zamiast
    >wymienić (lub pozwolić wymienić) żarówkę?

    Eee ... stacja nie serwis, zarowek nie ma.
    Klient tez nie serwis, podejrzewam ze wiekszosc zarowek przy sobie nie
    ma.
    Stacja ma zarabiac, a nie stac i czekac az klient zarowke zmieni.

    A jak wyglada zmiana zarowki w nowoczesnych samochodach, to chyba
    czytales.

    A tak nawiasem mowiac - czemu klient nie obejrzal swiatel przed
    przegladem ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: