    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Projektowanie układu z myślą o długowieczności
    Date: Sat, 13 Dec 2014 19:15:39 -0600
    <m5c3ku$eoj$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5cop4$nm6$1@dont-email.me>
    <a...@n...icm.edu.pl>
    <m5cvkv$9i0$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5d4bd$4sd$1@dont-email.me>
    <m5d5ls$s53$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5d76v$fts$1@dont-email.me>
    <m5d7p6$3vv$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5d864$jdq$1@dont-email.me>
    <m5fb3e$aer$1@portraits.wsisiz.edu.pl> <m5fosr$qdb$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m5gc57$5kr$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m5ivni$6m2$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m5j1vf$dat$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m5j5c1$mm2$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m5jdfv$dqq$1@dont-email.me>
    <s...@f...lasek.waw.pl> <m5m1vm$k6r$1@dont-email.me>
    <547ee6df$0$2657$65785112@news.neostrada.pl>

    "Dupek Żołędas" <s...@g...com> wrote in message
    news:547ee6df$0$2657$65785112@news.neostrada.pl...

    > Nie wiem czy zauważyłeś, ale zasada the less you know the more you
    > get i the more you know the less you get obowiązuje coraz bardziej...

    Nie wiem jak Ty, ale ja wolę ciekawszą pracę inżyniera niż nudniejszą
    pracę managera, mimo gdyby była lepiejpłatna...

    W pewnym momencie zarabiasz na tyle, że cenisz sobie inne rzeczy
    w robocie bardziej niż samą kasę i te $10k USD rocznie w jedną czy
    drugą stronę nie robi na tobie takiego wrażenia jak np. to co projektujesz,
    czym (jakimi narzędziami), w jakim zespole, ile masz płatnego urlopu
    jaką swobodę godzin pracy itp, itd - ja bym się ze swym managerem
    na roboty nie zamienił, mimo że wiem że dużo więcej ode mnie zarabia...