    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Propozycja nie do odrzucenia !
    Date: Thu, 29 Dec 2011 11:19:41 +0100

    Użytkownik "Leszek Kowalski" napisał w wiadomości grup
    >Nie wiem co wy robicie. Ja kupiłem pakiet 200MB i myslalem ze mi
    >braknie. A
    >mimo ze korzystam czasem poza domem i net prawie caly czas wlaczony
    >to mi
    >dopiero z 80MB wzielo w niecaly miesiac... Nastepny pakiet kupie
    >100MB za
    >7zl i mi w zupelnosci statrczy. A w domu mam WiFi. Nie wiem jakim
    >cudem
    >ludzie mogli ponabijac rachunki na 900zł. Być może ogladali przez
    >tydzien
    >caly czas YouTube.

    No wiesz - wszystko zalezy do czego sie uzywa.
    Filmy na YT nie sa takie duze, ale jak sie oglada dluzej to sie
    uzbiera.
    Upgrade telefonu chyba tez nie jest taki duzy, ale mozna sciagac DVD,
    mozna podlaczyc komputer - a akurat MS wypusci servicepacka, upgrade
    Nokia/ovistore tez juz chyba nie jest krotki.
    Mozna zaktualizowac mapy calej europy, albo nieopatrznie calego
    swiata.

    A i tak sie okaze ze rachunek nabil np jakis e-mail - danych tyle co
    nic, ale sprawdzal co 10minut i za kazdym razem operator obciazal za
    200kB. I po miesiacu mamy 1GB.

    J.