    From: kk <k...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Propozycje obowiązkowych systemów od 2012
    Date: Wed, 23 May 2018 22:20:29 +0200

    W dniu 2018-05-23 o 19:52, z pisze:

    > NIE
    > Raz z powodu psychologicznego. Nie muszę chyba tłumaczyć.

    Nie musisz, ja Ci wytłumaczę :-) Prędzej czy później zaśniesz albo tylko
    zagapisz się. Kwestią szczęścia będzie jaki będzie tego skutek.

    > Dwa z powodu możliwej jego usterki która będzie kolejnym zagrożeniem
    > czyhającym na moje życie. :-)

    Ale, że samochód tak zacznie hamować że do tyłu pojedzie czy o co chodzi ?

    Ja tam chciałbym mieć różne systemy wspomagające. Np parkowania.
    Czujniki cofania nie zmierzą mi luki. Chciałbym też by mi się dach
    zamykał jak deszcz zacznie padać. To nie są jakieś cudowne technologie.
    Bardzo dobrze czuję się z automatycznymi światłami, wycieraczkami, ESP.

    > Miedzy kierownicą, hamulcem a mną nie może być pośredników którym nagle
    > się może wydawać że zrobią mi dobrze :-)

    Masz jakieś kompleksy :-)