  • 31. Data: 2002-10-31 08:56:32
    Temat: Re: Prosba do adminow firewalli
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Thu, 31 Oct 2002 08:22:30 +0000 (UTC), Grzesiek Pawelski
    <g...@e...pw.edu.pl> wrote:

    > Nie beda scigac, tylko zarabiac pieniadze, a uzytkownicy ptp
    > stana sie najbardziej pozadanymi uzytkownikami,
    > i nikt na nich nie powie zlego slowa juz wiecej.

    nie bardzo, bo userzy P2P przeniosą się bezpośrednio do operatorów
    (posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
    kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:
    A NIE MÓWIŁEM :-)

    --
    futszaK
    Pl-Plus 601061867 Pl-Idea nie żyje POTS (59)8339018

  • 32. Data: 2002-10-31 08:56:48
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Wed, 30 Oct 2002 10:12:38 +0000 (UTC)
    andrzej <a...@w...pl> pisze:

    > tyle ze admin z pracy "wyskoczy" jak sie luserzy do konkurencji przeniosa
    > pozdrawiam Andrzej

    Pierwszy poleci ten, co najwięcej ściągał.
    Poprawi się, to reszta zostanie.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]

  • 33. Data: 2002-10-31 08:57:03
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Wed, 30 Oct 2002 20:57:39 +0000 (UTC)

    Co tu dzielić!? ;)
    To jest rozwinięcie i zakończenie.

  • 34. Data: 2002-10-31 09:28:23
    Od: Marek Moskal <m...@i...p-l>

    Grzesiek Pawelski napisal(a) [31 Oct 2002]:

    > Nie beda scigac, tylko zarabiac pieniadze

    Beda sciagac haracz z uzytkownikow P2P?

    > a uzytkownicy ptp stana sie najbardziej pozadanymi uzytkownikami, i
    > nikt na nich nie powie zlego slowa juz wiecej.

    To sa akurat malo pozadani uzytkownicy - generuja bardzo duzo ruchu, maja
    wygorowane wymagania i gardluja przy kazdej okazji. Przede wszystkim
    natomiast nie chca za to wszystko placic. To jest kladaca sprawa z punktu
    widzenia dostawcy uslugi.

    --
    (moskit-at-irc.pl)

  • 35. Data: 2002-10-31 09:47:45
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...net>

> [...]
    > (posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
    > kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:

    to nie takie proste. Koziorze pyszcza na lewo i prawo ze przeciez placa 50
    zl na miesiac i ma dzialac super, ale tak naprawde jakby mieli placic
    3000zl/mc to poprostu nic by z tego nie wyszlo. Nawet jakby mieli pojedynczo
    wykupywac neostrade to 95% by tego nie zrobila z powodow ceny.
    Znam taka jedna siec (wspolnota mieszkaniowa) wymyslili ze oni sami sobie
    internet podlacza zbuduja siec i beda jakas pracownica TPSA "zalatwi" im
    lacze od tpsa... no coz maja neostrade.... owszem jakies 30zl/mc, ale -
    pada im to co chwile a do tego maja ZAPISY na to kto kiedy moze sciagac...
    bo jak sie okazuje administracja nawet bylejakim laczem wymaga umiejetnosci.

    Marcin

  • 36. Data: 2002-10-31 10:22:51
    Od: G...@f...onet.pl

    On Thu, 31 Oct 2002 08:22:54 +0000 (UTC) I had a dream that
    c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl
    <c...@-...mediaport.-to-tez-wywal-.pl> wrote:
    >nowe scierwo daje sie lekko oglupic, jezeli bedziesz mial zablokowany
    >zakres: 217.116.226.0/24
    >kto zyw, powinien sobie dopisac ta klase do regulek firewalla...

    AFAIK optymalniej wyrutować tę klasę do /dev/null niż zabraniać na regułkach
    firewalla.

    --
    Grzegorz Janoszka
    www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

    Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
    nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

  • 37. Data: 2002-10-31 10:22:55
    Od: "Pawel Sikora" <p...@p...WYCIEP-TO.pl>

    "futszaK" <f...@W...irc.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (posiadających własną sieć szkieletową a nie wykupujących 2Mbps od
    > kogoś innego) i tyle będzie z małych providerów, a ja powiem jedynie:

    Tere fere. P2P to choroba, ktora zakazone jest 3% internautow.
    Dlaczego z powodu tych 3% reszta ma cierpiec.

    Ciekawe czy sie kmiotki przeniosa do jakiegos operatora z
    cenami 4000 PLN za 2Mbit/s.... :)))

    P/

  • 38. Data: 2002-10-31 11:01:22
    Od: futszaK <f...@W...irc.pl>

    On Thu, 31 Oct 2002 10:22:55 +0000 (UTC), "Pawel Sikora"

    > Tere fere. P2P to choroba, ktora zakazone jest 3% internautow.
    > Dlaczego z powodu tych 3% reszta ma cierpiec.
    >
    > Ciekawe czy sie kmiotki przeniosa do jakiegos operatora z
    > cenami 4000 PLN za 2Mbit/s.... :)))

    ja mam na myśli przenoszenie sie do usług SDI/Neostrada+/InternetDSL w
    TPSA czy do analogicznych usług u inych operatorów (ciekawe kiedy NOM
    wyjdzie ze swoją oferta dostępu do Internetu)

  • 39. Data: 2002-10-31 12:33:45
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    G...@f...onet.pl wrote:
    > AFAIK optymalniej wyrutować tę klasę do /dev/null niż zabraniać na regułkach
    > firewalla.

    .. i wysyłać odpowiednie icmp? Już było. Szuka innych.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 40. Data: 2002-10-31 12:34:05
    Od: Grzegorz Szyszlo <z...@w...lublin.pl>

    Marcin =?ISO-8859-1?Q?B=F3jko ?= wrote:

    > Owszem podskoczysz. Przytniesz pasmo i po krzyku. Tak zamiast 512 bedziesz
    > mial 64 bo chcialo ci sie uzywac Kazaa. Teraz od admina zalezy, czy
    > przytnie tylko uzytkownikom Kazaa, czy wszystkim...
    > Bardziej wychowawcze byloby tylko userom uzywajacym Kazaa - jaki masz

    rownie dobrze userow mozna potraktowac jak procesy unixa.
    te najbardziej pozerajace procka, maja najnizszy priorytet.
    kwestia napisania skryptu, ktory codziennie bedzie sprawdzal
    indywidualne sumaryczne statystyki ruchu, i ustalal CBQ na nastepny
    dzien.

    --