  • 1. Data: 2010-11-24 11:40:50
    Temat: Prośba o obejrzenie moto (okolice Wrocławia)
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    Witam!
    Tak jak wpisałem w temacie - szukam kogoś w okolicach Wrocławia, kto w
    uprzejmości swej zechciałby obejrzeć motocykl i 'zrecenzowałby' czy w
    ogóle warto przez pół Polski jechać.
    Może Pan Liściasty miałby czas i dobre chęci a może ktoś inny?
    Gratyfikacja oczywiście przewidziana.

    TaDzik

  • 2. Data: 2010-11-25 13:01:55
    Temat: Re: Prośba o obejrzenie moto (okolice Wrocławia)
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 24-11-2010 12:40, TaDzik pisze:
> [...]
    > ogóle warto przez pół Polski jechać.
    > Może Pan Liściasty miałby czas i dobre chęci a może ktoś inny?

    Rozumiem, że nikt nie ma czasu bo Mikołaj tuż tuż :) i trzeba zakupy
    jakieś porobić...
    Mam inną prośbę do Was, możecie polecić/wskazać jakiś sensowny serwis
    żeby tam podjechać i 'zbadać' moto przed zakupem?
    Jeśli znacie to podrzućcie jakiś adres/tel.
    W guglu szukałem ale ciężko stwierdzić, który z nich jest
    fachowy/dobry/solidny :)
    Dzięki z góry za wszelakie info

    TaDzik

  • 3. Data: 2010-11-25 16:01:15
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-11-25 14:01, TaDzik pisze:

> [...]
    > Jeśli znacie to podrzućcie jakiś adres/tel.
    > W guglu szukałem ale ciężko stwierdzić, który z nich jest
    Napisz po ludzku gdzie, co za sprzęt,najlepiej linkę z ogłoszeniem-
    zawsze będzie łatwiej,okolice Wrocławia to tak +/-50km:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 4. Data: 2010-11-26 09:33:35
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 25-11-2010 17:01, Monster pisze:
    > Napisz po ludzku gdzie, co za sprzęt,najlepiej linkę z ogłoszeniem-
    > zawsze będzie łatwiej,okolice Wrocławia to tak +/-50km:-)

    Ok. To piszę po ludzku:

    http://otomoto.pl/suzuki-dl-1000-dl1000-v-strom-M234
    0926.html

    Sprzedający zapewnia, że jest wszystko ok, że jakby coś się okazało to
    zwraca koszty przyjazdu -czyli wydaje się być uczciwie. Ma przesłać
    dokładniejsze zdjęcia ale z nich np. głosu silnika nie da się ocenić.
    Cena jest taka ... atrakcyjna więc od razu zapala się czerwone światełko :]
    Jeśli potraficie jakieś wnioski wywieść ze zdjęć w ogłoszeniu to chętnie
    posłucham.

    TaDzik

  • 5. Data: 2010-11-27 09:26:39
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-26 10:33, TaDzik pisze:

> [...]
    > Jeśli potraficie jakieś wnioski wywieść ze zdjęć w ogłoszeniu to chętnie

    Wez pod uwage ze to angol jest stad cena atrakcyjna troche.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2010-11-27 11:29:57
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 27-11-2010 10:26, Kuczu pisze:

    > Wez pod uwage ze to angol jest stad cena atrakcyjna troche.

    Tak, wiem, że to angol
    czy poza tym coś Ci jeszcze rzuca się w oczy?
    tu do ściągnięcia kilka zdjęć, gdybyś zechciał obejrzeć
    http://www.tinyurl.pl/?qqLqFvYo

    Czy ten kolor kolanka wydechowego to normalne czy raczej świadczy o
    jakimś niewłaściwym użytkowaniu?
    Dzięki za zainteresowanie
    TaDzik

  • 7. Data: 2010-11-27 11:34:51
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2010-11-27 12:29, TaDzik pisze:

    > Tak, wiem, że to angol
    > czy poza tym coś Ci jeszcze rzuca się w oczy?
    > tu do ściągnięcia kilka zdjęć, gdybyś zechciał obejrzeć
    > http://www.tinyurl.pl/?qqLqFvYo

    Widzialem, wyglada ok

    > Czy ten kolor kolanka wydechowego to normalne?

    Tak, normalne przy kolanach z nierdzewki.

  • 8. Data: 2010-11-27 13:34:38
    Od: TaDzik <t...@B...pl>

    W dniu 27-11-2010 12:34, Kuczu pisze:
    > Widzialem, wyglada ok

    > Tak, normalne przy kolanach z nierdzewki.

    Dzięki!
    W takim razie będziemy się umawiać na wycieczkę do Opola :)
    Mam nadzieję, że się na miejscu nie zdziwimy

    Jeszcze raz dzięki za pomoc!

    TaDzik

  • 9. Data: 2010-11-27 17:10:46
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    > http://otomoto.pl/suzuki-dl-1000-dl1000-v-strom-M234
    0926.html

    > Sprzedający zapewnia, że jest wszystko ok, że jakby coś się okazało to
    > zwraca koszty przyjazdu

    Wyglada, ze lancuch juz rozciagniety. Dobrze mi sie wydaje?

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki